Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

vrijdag 22 april 2011

De uitzending..

Get Microsoft Silverlight Of bekijk de flash versie.
Kapot van Knut
Eind maart was iedereen geschokt toen Knut plotseling overleed. De beelden van het ijsbeertje dat een epileptische aanval kreeg en in het water viel gingen de hele wereld over. Als eerbetoon wordt Knut binnenkort opgezet in de dierentuin van Berlijn. IJsberenfan Jenny van der Klei is er nog steeds kapot van. Ze vertelt over haar fascinatie voor ijsberen en dat ze nooit de gelegenheid heeft gehad Knut in het echt te ontmoeten. Wel komt ze regelmatig bij de ijsberen in dierenpark Rhenen. Man bijt hond gaat met haar mee en de dierentuin heeft een hele leuke verrassing voor haar. Deze beelden zijn vanavond exclusief te zien op de website van Man bijt hond (www.manbijthond.nl).
Zonder dat ik het wist werd op zondagavond nog een keer 'mijn stukje' uitgezonden. Het hoorde bij de hoogtepunten van de afgelopen week! Elke zondag trakteert het NCRV-programma Man bijt hond op de mooiste, grappigste en opvallendste verhalen van de afgelopen week. Deze keer onder meer: IJsberenfan Jenny is nog steeds kapot van de dood van de Berlijnse ijsbeer Knut. Op internet gaat deze reportage verder. De dierentuin had namelijk nog een extra verrassing voor Jenny. Kijk op manbijthond.nl voor de exclusieve beelden.

10 opmerkingen:

  1. Ik heb het stukje film over jou gezien! Erg leuk hoor! Dat je zo vaak naar de dieren gaat kijken, dat wist ik niet. Je bent er echt heel dol op hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om alvast de beelden te zien! Ik heb nu nog even geen geluid, maar zal 't z.s.m. met geluid gaan bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het hele stukje over jou gezien, echt zó gaaf Jenny! En je kunt echt zien dat je van die dieren houdt! En zoals je dat allemaal vertelde, ook over moeilijke tijden in je leven, vind ik echt heel knap van je! Heel veel sterkte en succes met alles, je kunt het <3 !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jenny!! Ik heb nu met geluid bekeken, en ook het extra fragment op de site van Man bijt Hond gezien, wat een super verrassing voor je!! En echt je verhaal ontroerd me echt. Ik ben echt nu nog meer fan van je en wens je nog heel veel mooie momenten met de ijsbeertjes en andere dieren toe! Topfragment! Ik zou wel een beetje meer van jouw babbel willen hebben. Je bent echt een gezellig, en lief dierenvriend mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat jammer, ik kan hem niet zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke uitzending. Ik wist niet dat jij zo'n fan was van ijsberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook jou stukje gezien, ik heb bewondering voor je hoor, je bent echt een doorzetter. Veel sterkte met alles, lieve meid

    xxx Jannemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb de aflevering gezien en vond echt dat je het super deed!!! Het leek wel of je totaal niet zenuwachtig was... De liefde voor de ijsberen spatte er van af! Ik vond ook dat je heel open over je gevoelens kon praten, daar ben ik jaloers op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Jenny,

    Ik vond het een bijzondere uitzending. En vind het knap dat je jezelf met ijsberen kunt vergelijken. Hoe veel liefde jij voor de ijsberen liet zien in de korte stukje. En dan de namen op noemen van de twee ijsbeertjes! FANTASTISCH

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is de uitzending leuk geworden zeg! Heel knap dat je al zoveel verzameld heb over de ijsberen, posters enz...!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...