Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

woensdag 20 april 2011

Morgen is het zover!!

Man bijt hond: IJsberenfan nog steeds kapot van overlijden Knut

Uitzenddatum:
donderdag, 21 april, 2011 - 18:50
Zender:
Nederland 2
IJsberenfan Jenny van der Klei is nog steeds kapot van de dood van de Berlijnse ijsbeer Knut. Donderdag vertelt ze in het NCRV-programma Man bijt hond over haar fascinatie voor ijsberen.
(In het berichtje staat mijn achternaam verkeerd gespeld, het moet zijn van Klei, maar ik ben het nog steeds hoor :) )

De opname van het programma was op dinsdag 5 april..

Volop in de belangstelling..

IJsbeertje Knut.
Het is wel spannend hoor! Wat zouden ze er van gemaakt hebben???? Nu eerst lekker een bezoekje brengen aan ijsbeertje Vicks, bij uitzondering met mijn ouders! Mijn enkel is nog niet helemaal over, maar ik heb er veel te veel zin in!
Is het geen schatje?

IJsbeertje Vicks met moeder Olinka.

2 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd, hoop dat ik het kan kijken. Plaats je nog een link naar de aflevering?

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...