Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

dinsdag 26 april 2011

Screenshots 'Berenliefde'

Wel grappig.. nu kon ik screenshots van mijzelf maken! Het is ook echt bijzonder om jezelf terug te zien en te horen. En spannend! Ik had eerst wel even spijt dat ik zo impulsief geweest was om 'ja' te zeggen; maar na die geweldige dag was dat echt verdwenen! En nu helemaal.. ik ben zelfs wel een beetje trots op mezelf..

's morgens eerst had ik nog hard moeten werken om mijn kamer in orde te krijgen. Maar dat was helemaal gelukt! We zien maar een deel van mijn kamer in beeld, dit vanwege het grote aandeel met spullen van het 'Koninklijk Huis'. Op een tafeltje, kastje en mijn bed had ik al mijn ijsberenplaatjes, foto's, boeken e.d. klaargelegd. We konden beginnen met de opname's!
Vervolgens togen we naar de dierentuin. Na diverse malen opnieuw de ingang door te lopen, mijn pasje te laten scannen en een tussenstop bij de witte leeuwtjes werd mijn geduld beproefd. Eindelijk mocht ik mijn vrienden de ijsberen gedag gaan zeggen! Na Freedom, Siku en Sesi gingen we nog een kijkje nemen bij Victor. Mij werden nog vragen gesteld en omdat het zulke persoonlijke antwoorden waren hoefde dat maar één keer. Daarna kwam de verrassing van de dierentuin! Verzorger Henk nam me mee achter de schermen.. Zelf heb ik het filmpje nog niet gezien, maar wat ik er van gehoord heb is het precies zoals ik het beleefd heb. Dat was ook helemaal spontaan, niets hoefde daarvan overnieuw gefilmd te worden..

6 opmerkingen:

  1. Op de manier komen details te voorschijn ! haha, die poppen enzo ...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad erg bijzonder als je van jezelf screenshots maakt. Lijkt me sowieso een heel aparte ervaring om jezelf op tv te zien en te horen...! Maar wel erg leuk hoor,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bijzondere ervaring om op tv te komen, maar wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jenny, trots mag je zeker zijn! Echt gaaf zeg, dat je in dit programma voorkwam! Hoe is dat eigenlijk zo gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel leuk, je mag er echt super trots op zijn. En wat super gaaf dat je zo dichtbij de ijsberen mocht komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...