Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

vrijdag 8 juli 2011

Bedankt!

Als eerste wilde ik jullie deze mooie collage's niet onthouden:
Op Princessoutfits! werd een tijdje terug de 1100e reactie geplaatst. Omdat diegene geen naam vermeld had was de collage voor alle bezoekers! Bedankt! Neem zeker eens een kijkje op deze unieke website!
Van Gerrianne kreeg ik een creatieve collage met foto's van wel 7 verschillende prinsessen! Ik plaatste maar liefst de 3250e reactie! Kijk op Gerrianne's website naar haar prachtige verslag van het huwelijk van Albert en Charlene.

En dan nu de eerste collage's n.a.v. speciale reacties!
Mijn trouwe fan Jet heeft het bijzondere feit op haar naam staan zowel de eerste als de vijftigste reactie op deze blog te plaatsen. Natuurlijk hartstikke bijzonder!! Bedankt Jet! Behalve de prinsessen Amalia, Alexia, Ariane, Ingrid en Louise staan ook prins Noah, olifantje Mumba, ijsbeertje Vicks, gorilla Jambo en orang oetanbaby Kawan op deze collage.

Blij ben ik ook dat ik Vivian een collage kan geven als dank voor alle leuke reacties die ik altijd van haar krijg. De ijsbeertjes Siku & Sesi denken er nog even over na, Alexia, Amalia en Ariane weten het al: bedankt voor de vijftiende reactie!

 Grappig genoeg krijgt Gerrianne weer een collage terug, als dank voor de twintigste reactie. Links een gorillamoeder met haar kindje in de Apenheul, daarnaast moeder Máxima met dochtertje Ariane en rechtsonder prinses Louise die van een ijsje geniet!
Het is alweer 7 jaar geleden dat prinses Amalia voor het eerst op vakantie was in Italië. IJsbeertje Vicks staat er van te kijken hoe ze is veranderd! Annelien is naast het actief bijhouden van haar web-log ook actief met reageren, bedankt! De vijfendertigste reactie leverde deze collage op.
In de zomervakantie is het belangrijk om te relaxen,  maar Amalia en Alexia beginnen liever met een onderlinge stoeipartij! Prinses Louise zal dat ook weleens doen met haar ondeugende broertjes Aymeric en Nicolas.. Jeroen, dank je wel voor het plaatsen van de vierenveertigste reactie!

Het is inmiddels bekend dat het ene ijsbeertje van Ouwehands Dierenpark een vrouwtje is en het andere een mannetje. Henrieke krijgt deze collage voor het plaatsen van de zesenzestigste reactie!

Iris is één van de meest toegewijde mensen aan prinses Máxima, dat weet ik zeker! Máxima is ook een maximaal geweldige vrouw. En haar dochtertjes zijn ook zo lief. Deze maanden moeten we allemaal een beetje afkicken omdat ook de Royals met vakantie zijn.. Iris, dank je wel weer voor al je reacties en natuurlijk extra voor de vijfenzeventigste.

Prins Gabriël van Luxemburg is net als olifantje Mumba nog wat onwennig tegenover alle aandacht. De gorillapeuter denkt er het zijne van.. en Alexia is lekker met oma Beatrix op vakantie! Sen, bedankt voor de energie die je er in gestoken hebt om onder meer de achtentachtigste reactie te plaatsen.

In deze collage staat Amalia centraal en dan met name haar vakantie's in Tavarnelle. De roodharige baby is veranderd van een blonde peuter in een prachtige jongedame :) Mariska, jij plaatste de negenennegenste reactie, dank je!

Met veel plezier kan ik naar deze collage kijken.. Dat guitige prinsje Sverre, de lachende Alexia en natuurlijk ook de orang oetans :) ze ontlokken je echt een glimlach! En dat doet het ook als iemand weer eens een reactie plaatst, zoals Dagmar de honderdnegende! Bedankt!

Natuurlijk wil ik ook zeker alle andere bezoekers van mijn blog niet vergeten!! Dank jullie wel voor jullie steun! Verder wil ik vragen of jullie op de poll willen stemmen!!

12 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je collage! Je hebt weer mooie collages gemaakt en gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer collage's aan het strooien bent! Allemaal stuk voor stuk kunstwerkjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke collages allemaal weer! Gefeliciteerd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel, Jenny voor de mooie collage die ik van je heb gekregen. Je weet er altijd voor iedereen zo'n leuk commentaar bij te schrijven. Heel leuk altijd weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een mooie collage weer! Dank je wel voor de lieve collage die je weer voor me maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de collage, heel erg leuk! Ik ben de laatste tijd niet meer zo fanatiek met reageren door alle drukte, maar ik kijk zeker nog een aantal keer per week op je blog om de berichtjes te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jenny, heel erg bedankt voor de mooie collage! Ik ben er blij mee (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk weer de collages! En je hebt er zo te zien ook weer aardig wat werk van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief dat je dit doet voor de mensen die op je blog reageren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke collages met de aapjes uit de apenheul... ijsbeertjes uit ouwehand en olifantje uit artis (en vicks???????????)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke collage's heb je gemaakt! Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie collages heb je er weer van gemaakt. Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...