Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

zaterdag 23 juli 2011

Prinsesjes in..

Eindelijk weer eens een nieuwe aflevering van 'de prinsesjes in het roze!' Het blijft een supersnoezige kleur voor kleine meisjes.. Deze keer prinses Amalia, gravin Luana en haar zusje Zaria en diverse van Vollenhoven'tjes.
Zoals alle babymeisjes ontkwam ook prinsesje Amalia er niet aan om gekleed te worden in schattig roze. Er zijn echter maar weinig foto's te vinden. Als peutertje droeg ze een wintersportoutfit met veel roze en diverse jurkjes in verschillende tinten roze. Onder meer op het feest ter ere van de veertigste verjaardag van haar vader een smockwerk galaoutfitje.. Roze is ook een tijdje de lievelingskleur van het prinsesje, vandaar misschien haar knalroze winterjas! Bij de fotosessie in de zomer van 2010 dragen de drie zusjes identieke roze/witgeruite jurkjes, op het Fruitcorso is alleen in de jurk van Amalia roze te vinden.
Er is genoeg variatie in roze, dat wijst deze collage wel uit! De anderhalfjarige prinses met een lief roze broekje of de zesjarige Catharina-Amalia in het geruitje jurkje.. het staat allebei even leuk!

Prinses Mabel's dochtertjes zien we maar weinig. Maar als de gravinnetjes Luana en Zaria in beeld komen zien ze er dan ook uit om door een ringetje te halen! Leuke wit met roze tuniekjes of blitse felroze skipakken; bij de blonde haren van de meisjes staat het prachtig!
De van Vollenhovenmeisjes hebben we ook enkele malen in roze gezien. Anna had als klein meisje verschillende vestjes in diverse tinten. Magali en Eliane dragen hebben minstens 3 verschillende roze smockwerkjurkjes in hun kledingkast. De kleine Emma stal bij de doop van haar broertje Emma de show in een lichtroze jurkje met een schattig kort vestje erop..

Kortom, weer één en al schattigheid, dit keer met alleen maar Nederlandse royalkindjes.. Welke outfit spreekt jou het meeste aan? Bij wie staat roze het allermooist?

10 opmerkingen:

  1. leuk gedaan! Amalia is echt helemaal gek van roze. ik las ergens dat ze zelfs tegen haar moeder heeft gezegd dat ze liever van roze heet dan van oranje..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt hele mooie foto's! Ze zijn allemaal zo leuk in het roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig al die roze kleding. Ik vind de jurkjes die Amalia en Alexia bij Willem-Alexander's 40e verjaardagsfeest droegen erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh wat super leuk al dat roze! En wat is die foto van Elisabeth toch super leuk! Echt nog steeds mijn complimenten na al die tijd dat je toch een geweldige site hebt! Ik heb al lang geen reactie meer geplaatst.. maar heb nu definitief besloten dat ik weer langzaam op gang ga met mijn site!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel leuk altijd dat roze, niet alleen bij de prinsesjes mar bij elk meisje! Bij ins hangt er ook veel roze in de kasten van de meisjes.
    Ik weet niet bij wie ik het het leukst vind staan hoor. Ze zijn allemaal zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat er weer een log is over de roze kleding, echt hele leuke en schattige foto's. Ik vind bij Amalia roze het leukst staan, maar dan niet heel veel maar een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt leuke foto's er wordt echt veel roze gedragen door de prinsesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke log zeg! Roze is echt een leuke kleur.

    vanavond komt er een log over de nationale feestdag op mijn site online met zelfgemaakte foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...