Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

maandag 1 augustus 2011

Deense Schatjes

 Dit is de afsluiting van mijn zomervakantie. Helemaal niet slecht, al zeg ik het zelf. Wat een lieverdjes zeg, die tweeling Vincent en Josephine! Natuurlijk volgt er zo snel mogelijk meer van de fotosessie vandaag op Slot Gråsten, met de zeven kleinkinderen van de Deense Koningin Margrethe en prins Henrik. Vergeet ook niet te stemmen op de poll!

7 opmerkingen:

  1. Vincent lijkt veel op zijn neefje Henrik, vind ik. Het zijn schattige kindjes om te zien. Leuk ook dat de beide meisjes hetzelfde gekleed waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! De bovenste collage is erg lief! Heb het logje geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach wat een schatjes! En wat groeien ze toch ontzettend snel... Dat echte baby is er echt af

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief!! Vooral Vincent vind ik een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's! Leuk dat we ze eindelijk eens goed kunnen bewonderen want dat kwam er naar de geboorte maar niet van..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettende leuke foto's hoor!!! Echt leuk om al die kinderen weer eens goed te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk dat er eindelijk weer eens foto's van het gezin kwamen, heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...