Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

donderdag 24 november 2011

IJsbeertjes Siku en Sesi één jaar!

IJsbeertjes worden snel groot. De op 25 februari 2010 geboren Siku en Sesi zijn over een jaartje oud genoeg om op eigen pootjes te staan. Tot die tijd mogen ze nog lekker drinken bij mama Freedom en vooral heel veel samen spelen! In de eerste slideshow zie je foto's van de eerste maanden dat de beertjes buiten het kraamhol kwamen. In de tweede slideshow beelden uit mei, juni en juli.  Wat een schatjes!!
Click to play this Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox slideshow

3 opmerkingen:

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...