Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

donderdag 3 november 2011

Mini vakantie Texel (Foto's dag 1)

Het klopt dat het al een poosje stil is op mijn website. De afgelopen week heb ik het erg druk gehad. Mijn ouders en zusje zijn op vakantie, mijn andere zusje en ik zijn thuis. Behalve de zorg voor het huishouden, verzorg ik natuurlijk ook onze huisdieren. En we hebben een andere keuken gekregen, wat een hoop rommel met zich mee bracht. Zelf ben ik ook één nachtje op Texel geweest. De reis er naar toe duurde vijf en half uur, wegens een 'verdachte koffer' had ik namelijk vertraging.. Ik vond de oversteek met de boot echt gaaf. Het was leuk om het eiland te verkennen, met mijn familie in het knusse huisje te zijn, behalve dat het zoveel spanning met zich mee bracht dat ik me gewoon ziek voelde. En meteen heimwee! Gelukkig heb ik toch nog een beetje kunnen slapen en de dag erna zijn we naar de Noordzee én Ecomare geweest. Maar ik was ook echt blij om thuis te komen..

Bij het overvaren van Den Helder naar Texel lukte het me om de meeuwen duidelijk vast te leggen:

Dag Den Helder!!

Hallo Texel!!

Met de bus reed ik een deel van het eiland over, onder meer door de haven van Oudeschild..

Het vakantiehuisje.

Fietstochtje door de omgeving.

Aline en ik maakten een fietstochtje en onderweg kwamen we behalve schapen en koeien ook een eendenkooi tegen, met allerlei soorten eenden en ganzen.

De schaapjes.
 De schaapjes op de dijk bekeken ons nieuwsgierig..

De Waddenzee.
 Ik vond het water ijskoud, mijn voeten deden er gewoon zeer van.. 'k was snel klaar met pootjebaden. Maar het was ook een prachtig plekje om foto's te maken.

Zandkorreltjes lijken wel van glas!! Dat hondje was van Duitse toeristen, het wandelde zo mooi over de zeedijk!

Oosterend.
 We reden Oosterend aan de andere kant weer in, vanuit de achtertuin van het vakantiehuisje had je een prachtig uitzicht op een weiland met Schotse hooglanders.

Tegen schemertijd kwamen de runderen dichterbij, je kon ze horen eten!

Avond.
Het verslag van dag 2 volgt!

1. Gaaf! Mooie foto's! Ben benieuwd naar de rest!

2. Leuk, zo'n mini-vakantie!
    In Ecomare ben ik volgens mij ook wel eens geweest, een aantal jaar geleden. Is dat niet iets met pinquins enzo ?

3. Ik heb een nieuwe site: princessoutfits.punt.nl!
    Ik hoop dat je weer komt kijken en reageren!

4. Hoi Jenny,
    Nou nou zeg, jij bent flink bezig geweest met fotograferen. Maar wat een mooie resultaten!! Leuk om zo'n uitstapje te maken naar Texel. Vind je opnames tijdens die boottocht dan ook erg mooi geworden. Geloof dat die boot erom bekend staat dat daar telkens meeuwen langs vliegen hopende iets van eten te krijgen van de reizigers. Lijkt me best grappig om mee te maken.

Groetjes, Marco

5. Oh ja, ik bedoelde eigenlijk zeehonden (;
    Maar ik ben er in ieder geval wel geweest! Is wel leuk hea (:

Trouwens, verder prachtige foto\s!

6. wat een mooie fotos vanuit texel.. prachtig is het daar he! Wat een leuke jas heb je trouwens aan! bedankt trouwens voor je reactie op mijn nieuwe weblog, je was de eerste

7. Wat een mooie foto's heb je er bij geplaatst! Heel leuk! En dat vestje wat je aan hebt, super!

8. Mooie foto's! Vooral de laatste vind ik erg mooi!

9. Super mooie foto's. Leuk dat je naar texel bent geweest (ben ik nog nooit geweest)

10. Leuke foto's Jenny! Texel ben ik nog nooit geweest, wie weet volgend jaar is een weekend!

Kom je ook even op mijn nieuwe site royaltypictures.blogspot.com

11. Leuke foto's! Ik mis Texel zo ontzettend. Ik kan iedereen van harte aanbevelen het eiland op z'n minst eenmaal in het jaar op te zoeken... En als je dan naar Texel gaat: Hotel de Koog
    is een van de fijnste verblijven op het eiland. Aanradertje dus!

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...