Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

donderdag 8 december 2011

Prinses Amalia was jarig.

Op 7 december mocht onze erfprinses Amalia alweer acht kaarsjes uitblazen.. Wat gaat de tijd toch snel. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik verliefd werd op het schattige Oranjebaby'tje zonder naam dat alle kranten sierde. Toch is dat dus alweer acht jaar geleden!

 We mochten inmiddels enkele keren meegenieten van de verjaardag van prinses Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria. Foto's die gemaakt werden op haar eerste verjaardag werden enkele weken later achteraf vrijgegeven. Toen ze twee werd was er een fotosessie in Argentinië, met haar derde en vijfde verjaardag kwamen er foto's vrij. In 2007 ging het prinsesje voor het eerst naar school, daar mocht de pers bij zijn. De afgelopen drie jaar zijn Amalia's verjaardagen helaas zonder 'traktatie'  van nieuwe beelden voorbijgegaan..

Gelukkig hebben we al met al een gevarieerd beeld van Amalia's leventje tot nu toe. Dankzij diverse fotomomenten en activiteiten waarbij het prinsesje aanwezig was kunnen we wel zeggen dat ze een sportief en spontaan meisje is. Ook het afgelopen jaar waren er wel een aantal momenten waarbij we Amalia zagen. Ze begint al een echte jongedame te worden!

Net als haar twee jongere zusjes, Alexia en Ariane, gaat Amalia naar de Bloemcampschool in Wassenaar. Het prinsesje zit in groep vijf en heeft ongetwijfeld een feestje met haar vriendinnen gevierd. Bij de premiere van de musical Fantasia had Amalia haar eerste interview op de rode loper. Het was kort, máár smaakt naar meer.. De dochter van prinses Máxima heeft de charmes van haar moeder zeker in zich!

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie log Jenny, prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een super leuke log, met mooie collage's van gemaakt! 8 jaar alweer...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wederom super mooie collages! Geweldig! En Amalia, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superlog! En inderdaad de tijd gaat zo snel.. ik weet ook nog dat ik als 13-jarige een collage met foto's aan het maken was van Amalia.. Hij hangt nog altijd op dezelfde plek aan m'n muur..

    Mooie collages heb je gemaakt in deze log!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, zo'n log! En wat wordt ze groot!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...