Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

maandag 9 januari 2012

Bijzondere verjaardag in Denemarken.

De Deense Koninklijke tweeling heeft een bijzonder plekje in mijn hart. En nu helemaal. Het afgelopen weekend was verre van aangenaam, ik ben flink ziek geweest. Nu begin ik weer wat op te knappen en toen ik voor het eerst even online ging kwam ik er achter dat er nieuwe foto's zijn verspreid van.. Ja, precies, prinsje Vincent en prinses Josephine! Een welkome verrassing!


Wat zijn ze schattig, de kleine Vincent en Josephine.. Het is alweer een jaar geleden dat kroonprinses Mary het leven schonk aan een zoontje en een dochtertje.

 Prins Vincent Frederik Minik Alexander was erg vrolijk op zijn verjaardag. Nog maar één keer eerder zagen we het kleine prinsje zo uitbundig lachen. Dat was tijdens de zomertocht op de Dannenbrog. Hij heeft vanaf zijn geboorte een flinke haardos gehad, wat voor een koddige uitstraling zorgt!

 De mooie lach van prinses Josephine Sophia Ivalo Matilda zagen we tijdens de zomerfotosessie en op de gezinsfoto, maar op haar verjaardag straalt het kleine prinsesje helemaal als een zonnetje! Ze heeft nu ook net genoeg haar om een knipje in te doen.

Natuurlijk heb ik even de foto's van broertje prins Christian (werd één jaar in 2006) en zusje prinses Isabella (vierde haar eerste verjaardag in 2008) er bij gezocht. Duidelijk is in elk geval dat het familie is!

13 opmerkingen:

  1. Oh zo schattig! Heerlijk zo'n fotoserie wat dan even vrijgegeven wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige log Jenny! Je hebt er veel werk aan gehad dat kun je zien! Heel mooi gedaan! De tweeling is echt super schattig! Dit zijn de mooiste foto's ooit die er zijn vrijgegevn door de Denen voor een verjaardag als je het mij vraagt! Super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prinsjesenprinsesjes20119 januari 2012 om 21:04

    Wat een schattige foto's!! Echt super lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke foto's. Ik zou na ziek zijn hier ook helemaal blij van worden!! Echt heel leuk gedaan zo''n overzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zulke mooie foto's! Ik ben het helemaal met Lichelle eens, de mooiste foto's die ooit zijn vrijgegeven door de Denen (: Echt prachtig!
    En wat leuk, zo'n overzichtje van de broers en zussen, ik vind Vincent nog wel op Christian lijken! Ook de collages met de foto's van hun geboorte tot nu, zijn prachtig! Wat een verschil trouwens, als je kijkt naar de collage over Josephine, de derde foto van de 2e rij, heeft ze best wel een bolle snoet ;) op de foto eronder, heeft ze een mooi smal gezichtje! Echt heel leuk om al die veranderingen te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super schattige foto's! Vooral het jochie is schattig

      Verwijderen
  6. Echt zulke lieve foto's, echt schattig (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je reactie op mijn website.

    Leuke foto's! Je hebt er ook een leuk logje van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve collages zeg! Het zijn zulke schattige kindjes...!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige foto's! Echt leuk, om naar te kijken hoe ze al veranderd zijn in 1 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat een schatjes, Vincent lijkt best veel op zijn grote broer Christian. Je hebt echt een uitgebreide log gemaakt zeg... heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend lieve foto's! Wat leuk dat je ook foto's van de 1-jarige Christian en Isabella erbij gezocht hebt! Wat lijken ze veel op elkaar; leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt geweldig, zulke vertederende foto's! Erg jammer dat dit in Nederland nooit gedaan is..

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...