Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

zaterdag 28 januari 2012

Roze bundeltje Deens geluk!

Beelden om van te smelten: het nieuwe Deense prinsesje werd gisteren geshowt door haar trotse ouders. Na enkele dagen in het ziekenhuis in Kopenhagen te hebben doorgebracht mochten moeder en kind naar huis..

Onder het schattige, witte (of toch roze?), wollen mutsje zien we het gezichtje van een héél lief meisje. Ze slaapt rustig verder terwijl vele fototoestellen flitsen en klikken..

Het prinsesje is tiende in lijn van troonopvolging, na haar halfbroers Nikolai & Felix en broer Henrik. Ze is de derde kleindochter van koningin Margrethe en prins Henrik; eerder kwamen prinses Isabella en prinses Josephine ter wereld.
Hele kleine vingertjes, wat donkere haartjes.. Het kleine wondertje slaapt rustig verder en weet niets van alle aandacht die ze krijgt.
Mama Marie en papa Joachim kunnen hun ogen niet van haar af houden, maar wie raakt er niet vertederd bij de beelden van dit snoezige babymeisje??
Prins Joachim heeft wel gehoopt op een dochter, natuurlijk vond ook hij het belangrijkste dat het kindje gezond zou zijn, maar met drie jongens in huis.. "Een klein meisje zou ik leuk vinden.." zei hij toen het nieuws bekend gemaakt werd.
 "Ze is een beetje gegroeid en eet goed," vertelde prinses Marie, Joachim vulde aan: "Ze heeft een goede eetlust, en ook levenslust!"
Er gingen net na de zwangerschapsaankondiging geruchten dat het een meisje zou worden, en toevallig zijn die speculaties uitgekomen!

Op wie lijkt ze? Dat is natuurlijk moeilijk te zien nu ze nog zo klein is.. Zelf vind ik haar best wel wat weg hebben van haar neefje Christian..
 
Om het vergelijken makkelijk te maken heb ik van verschillende familieleden van de pasgeborene een foto opgezocht. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening!

8 opmerkingen:

  1. Ik ben het met je eens, ze lijkt het meest op Christian!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan!! Prachtige foto's van het nieuwe prinsesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie log! Zo'n lief klein poppetje! Ze heeft eigenlijk van allemaal wel íets. Een echt Deentje dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jenny,
    Wat een schattig kindje. Erg lief zo klein.
    Leuke opnames zo bijelkaar.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jen, super leuk gedaan het is echt een poepie! ook hele duidelijke fotos...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind haar trouwens ook op christian lijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...