Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

vrijdag 3 februari 2012

Winter !!!

Sfeervolle beelden in overvloed..
Afgelopen woensdag was ik in Dierenpark Amersfoort. Daar lag nog een leuk laagje sneeuw. Dat was al voldoende om mooie foto's te maken. Maar vanmiddag heeft het pas echt goed gesneeuwd! En nu ben ik niet meer te houden!!!
 Siberische tijgers komen oorspronkelijk voor in gebieden waar het heel koud wordt. Ze vinden dit weer daarom wel prima. Leeuwen wonen in Afrika, maar deze leeuwen zijn inmiddels gewend aan Hollandse temperaturen..
 De Aziatische olifanten mochten kiezen of ze binnen of buiten wilden zijn. Eventjes een frisse neus halen vonden ze wel lekker.. en een beetje sneeuw snoepen ook! De Savanne dieren stonden wel een beetje te kleumen maar de flamingo's leken er niet veel last van te hebben dat het onder nul was!
 Op dezelfde middag dat ik in het dierenpark liep werden ook de beelden in dit filmpje gemaakt. De foto's links en midden in de collage en in de slide show onder zijn van vandaag.. de kalkoen nog van woensdag!

Click to play this Smilebox slideshow

1 opmerking:

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...