Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

woensdag 5 september 2012

Kleine Royals trakteert.

Lichelle heeft deze leuke collage met foto's van prinsesje Ariane voor me gemaakt omdat ik de eerste reactie heb geplaatst op haar spiksplinternieuwe website. Kleine Royals is echter voor mij een begrip. Al jaren houdt Lichelle me op de hoogte van alles omtrent de kleine Vorsten. Haar originele manier van bloggen maakt dat het interessant blijft! Eigenlijk is deze nieuwe website enkel een vervolg op alle berichtjes die ze in het verleden heeft gemaakt. Ik hoop dat het je gaat lukken om door te gaan met hoe je het

5 opmerkingen:

  1. Wat een lieve collage van prinsesje Ariane!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om door de collage te zien hoe prinses Ariane al zo groot word!
    Mooie collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi die collage!
    Kom je weer eens langs op onze site:
    http://www.williamencatherine.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige collage! Ik had hem bij Lichelle ook al gezien:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor het plaatsen van de collage, de link naar mijn website en je lieve complimenten! Hopelijk kan ik snel weer eens een collage voor je maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...