Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

woensdag 30 maart 2011

Zwemles voor ijsbeertweeling.

Een kleddernat ijsbeertje.. als je dat ziet dan weet je meteen: die heeft in het water gezeten! En jawel, vandaag was ik getuige van een ijsberenzwemles. Kijk mee!
 Eerder die ochtend was de ijsbeertweeling al druk aan het spelen, ook in het water. Eén ijsbeertje durfde alleen maar met de pootjes in de nattigheid, de andere deed een poging om te zwemmen. Dat lukte al vrij aardig.
 Als de beertjes genoeg hebben van het water rollen ze zich in het zand. Dan zien ze al snel weer zwart! Af en toe stoeien ze wat; ook moeder Freedom moet er aan geloven.
 Daarna is het etenstijd en eén van de kleintjes gaat er met een bot vandoor. Natuurlijk valt die in het water, waarop de beertjes toch weer in het water gaan spelen.
 Freedom besluit dat ze haar tweeling maar eens moet laten zien hoe ze moeten zwemmen! Ze springt het water in. Siku en Sesi blijven eerst op de kant zitten kijken, uiteindelijk komen ze dichterbij. Freedom duikt onder water.
Stripje.

Wat vinden jullie van deze zelfgemaakte foto's???

2 opmerkingen:

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...