Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

zaterdag 9 februari 2013

Bedankt voor jullie steun!

In het verleden deelde ik vaak collage's uit als er een bijzondere reactie werd geplaatst (of te wel een speciaal getal.) Dit is me al heel lang niet gelukt. Omdat ik wel ontzettend blij ben met jullie reacties wil ik af en toe enkele van jullie uitkiezen om te bedanken.. Sta je er nu niet bij, niet getreurd, je komt zeker ook nog aan de beurt!
Als eerste wil ik Vivian ontzettend bedanken voor al de reacties die zij door de jaren heen achter heeft gelaten op mijn logjes. Ondanks het feit dat zij zelf heel wat uren per dag bezig is met haar prachtige, actuele website over de Oranjes, vindt Vivian toch nog de tijd om bij anderen langs te gaan en originele berichtjes achter te laten. Hartstikke bedankt!
'k denk dat Lichelle al haast even lang op mijn websites langs komt. Dat waardeer ik echt! Je bouwt gewoon een soort band op door jaren achter een bij elkaar reacties te plaatsen.. Bedankt ook voor al je tips op het gebied van 'welke foto's je wel gebruiken mag!'
Van Jacobien heb ik al weer een aantal leuke collage's gekregen en daarom wil ik er ook eentje terug geven. Bedankt voor je reacties!
Tot slot wil ik tijdens deze bedankserie ook Wills hartelijk bedanken voor haar lieve en eerlijke reacties.

De collage's die ik van anderen heb gekregen krijgen vanaf heden een plekje op een speciale pagina: Bedankjes. Mag ik jullie een verzoek doen: mocht je nog eens reden hebben om iets voor mij te knutselen, wil je het dan doen met foto's die ik mag plaatsen?
Foto's in deze log: RVDKongehuset.no, Kongehuset.dk, Kungahuset.se & screenshots.

6 opmerkingen:

  1. Jenny, dankjewel voor de mooie collage.
    Ik wil jou ook bedanken voor je leuke reacties in me gastenboek van mijn website.
    Je hebt een hele leuke weblog, die ik regelmatig even bezoek en deze staat bij mij ook tussen alle Links vermeld.
    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt voor je collage!!!
    Ik heb hem al geplaatst:
    http://royaltykids.blogspot.nl/2013/02/4-collages-gehad.html

    Groetjes Jacobien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie collages heb je weer voor ons gemaakt! Ik zal 'm binnenkort op mijn pagina zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je mooie collage Jenny! Lief van je om dit voor anderen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een super mooi gebaar! Heel erg lief, ook zijn de collages erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...