Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

zaterdag 20 december 2014

Kerstverrassing..

Het is alweer bijna zover, de kerstdagen komen er aan. In deze periode ben ik altijd druk met kerstkaarten schrijven en kerstcollage's maken. Allereerst in het algemeen voor iedereen goede feestdagen gewenst. Ook al zal er dit jaar geen sneeuw liggen, het is vanaf maandag toch echt winter en ik hoop nog wel op wat kou! Zeker omdat ijsberen er zoveel van houden en het is echt fantastisch om ze te zien spelen in de sneeuw.. Voor de trouwe bezoekers van mijn blog heb ik ook nog aparte collages gemaakt. 

Anja heeft mij de laatste tijd verrast met hele lieve, uitgebreide reacties. Het blijkt dat zij al langer regelmatig op mijn blog kwam kijken. Ik vind het daarom erg leuk dat ik haar nu kan verrassen met een winterse collage met als onderwerp de prinsesjes van Oranje!
 Er zijn prachtige nieuwe kerstfoto's van het Zweedse prinsesje Estelle vrijgegeven en dat kriebelt om daar leuke collage's mee te maken! De Zweden lijken er een traditie van te maken.. Corina, als dank voor je reacties is dit een collage voor jou.
 Ook in deze collage staan de nieuwe foto's van het vrolijke Zweedse erfopvolgertje centraal. Lichelle, dank je wel voor al je reacties en dat ik je prachtige foto's voor mijn blog mag gebruiken!
 Een zeer trouwe bezoekster is Vivian, zelf heeft ze een zeer succesvolle website over de Oranjes. Vandaar dat mijn collage daarbij aansluit! Een 'winterse' met de Nederlandse prinsesjes. Dankjewel Vivian!
 De nieuwste portretfoto van de drie prinsesjes laat goed zien hoe groot de dames worden. Amalia is 11, Alexia is 9 en Ariane is 7 jaar. Omdat Gerdien's website speciaal om het A-team draait heb ik foto's opgezocht van de drie meisjes door de jaren heen..
 Wills, ik ben altijd blij met jouw reacties, ik merk dat je me begrijpt. Ik hoop dat je weet dat ik jou ook snap! Voor jou een collage met foto's van de nichtjes prinses Estelle en prinses Leonore. Ze hebben zeker wel wat van elkaar weg, wat goed te zien is op de vergelijkings-foto's.
 Ook voor Evaline heb ik iets geknutseld. 'Tijd met familie' probeer ik te verbeelden door de foto's van het gezin van prinses Victoria & prins Daniël, prins Floris & prinses Aimee en koning Willem-Alexander & koningin Maxima; moeder prinses Madeleine met dochtertje Leonore en broer Sverre & zus Ingrid uit Noorwegen.
 Dan is er een collage met leden van de Nederlandse koninklijke familie voor Mariska, wiens website daar om draait. Op de doop van Willem-Jan van Vollenhoven waren ook de gezinnen van prins Bernhard & Annette en koning Willem-Alexander & koningin Máxima aanwezig, natuurlijk de grote zus van de dopeling Magali van Vollenhoven en ook de zusjes Julia en Paola ten Cate. Om de collage af te maken een nieuwe portretfoto van prinses Alexia..
 Gewoon een vrolijke kerstcollage met koninklijke kinderen als bedankje voor alle reacties die Gerrianne ook in 2014 weer achtergelaten heeft. Ze worden gewaardeerd hoor!
 Ook Jacobien is erg geïnteresseerd in alles wat met 'Kleine Royals' te maken heeft. Daarom een toepasselijk bedankje met foto's van prinsesjes, een prinsje en een graaf en gravin!
 Marije heeft in het afgelopen jaar ook wat reacties geplaatst en ik wil haar zeker niet overslaan! Een collage met prinsessen, prinsen, een koning & koningin, graaf en gravinnen  is voor haar.
 Dan is er nog een speciaal bedankje voor Jannemieke van RoyalDuo, van wie ik ook dit jaar weer haar zelfgemaakte foto's heb mogen gebruiken! Hier een vergelijking van hoe Magali, Amalia, Julia en Claus-Casimir zijn gegroeid sinds Jannemieke ze heeft vastgelegd..
 Mijn zus Aline reageert ook zeer regelmatig op mijn logjes. Zelf heeft ze ook een erg leuke fotoblog! Omdat Aline gorilla's de allerleukste dieren vind een collage met Bokito en zijn jongste kinderen, dochter Tonka (november 2012) en zijn nieuwste spruit (10 december 2014).
Tot slot ook een welgemeend bedankje voor de superleuke en uitgebreide reacties voor een mede-dierentuinfan, Marco. Veel foto's maakt hij in Blijdorp, maar ook de dieren van Beekse Bergen staan vaak model. In deze collage foto's die ik op 18 december 2014 maakte in Blijdorp van een mandarijneend, een Stellers zeearend, jonge giraf Jimbo, olifantje Faya en ijsbeer Eric. 

11 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny,

    Wat een leuke verrassing heb je voor me gemaakt. Ik ben er erg blij mee!
    Wens jou hierbij ook hele goede kerstdagen en een Beestachtig en Koninklijk 2015 gewenst!

    Groetjes Wills

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanlks ! leuke gorilla collage ...
    (Iedereen) Fijne Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je veel collages gemaakt! Heel mooi, dank je wel! http://www.royalfanvivian.nl/2009/12/cadeautjes-voor-rfv.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was blij verrast door de leuke collage die je voor mij hebt gemaakt. Nogmaals ik zal proberen vaker een reactie te schrijven, maar je site is erg mooi, lees het met plezier en ook zo mooi aangevuld met mooie foto's. Maar goed, ook wens ik jouw en al jouw lezers fijne Feestdagen toe en een mooi, goed, gezond en Koninklijk jaar toe. En jij Jennie, kop op, sterkte, probeer er iets van te maken in 2015, alle goeds en veel liefs van een trouwe Royalty bezoeker
    Anja van der Steen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jenny,
    Wat ontzettend lief van je dat je deze collages zo hebt gemaakt met daarbij een persoonlijke boodschap. Hartstikke leuk gedaan.
    Ik hoop ook komend jaar weer van jouw dierentuin foto's te kunnen genieten. Want die spreken mij enorm aan.
    Hele fijne kerstdagen en alvast alle geluk en gezondheid toegewenst voor 2015.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke collage, heel erg bedankt! En ik heb goed nieuws, want sinds kort lukt het me weer om reacties te plaatsen. Je zult mijn reacties nu vast niet meer missen!

    Ik wens ook jou gezegende kerstdagen en een voorspoedig 2015 toe!

    Jacobien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je dit toch doet. Heel erg bedankt voor de super leuke collage. Ik wens jou ook het allerbeste toe in 2015 en ik kom nog heel vaak langs op jouw'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk! Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd behoorlijk weinig tijd heb voor mijn hobby, maar gelukkig heb ik nu vakantie en hopelijk wat meer tijd. Een hele mooie collage! Ik ga hem gelijk plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je mooie collage! Ook jou wens ik fijne feestdagen en een voorspoedig 2015 toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jen! Bedankt voor je collage! Wat leuk joh!! Ik kan hem nu alleen niet op mn website zetten, heb gedoe met mn lettertype :( maar bedankt, jij ook goede kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jenny,

    Wat leuk zo'n kerst verassing! Bedankt voor je mooie Estelle collage! Ze is ook een van mijn favoriete prinsesjes! Maar dat wist je natuurlijk al! Jij ook hele fijne dagen en het allerbeste voor 2015 gewenst! Ik zal hem op mijn ''gekregen'' pagina zetten!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...