Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

donderdag 1 januari 2015

Dierentuinen Januari 2015

Persoonlijke Hoogtepunten van JANUARI 2015.
Dat zijn deze drie tijgerbroertjes absoluut! Op 20 juni 2014 werden ze geboren; Fedor, Sergei & Nicolai. Inmiddels is het hele gezin Siberische tijger herenigd en dat is echt prachtig om te zien. De welpen dagen hun vader Ilya en moeder Angara uit om mee te spelen!
Op deze foto toont vader Ilya veel interesse in het spel van zijn zoontjes.
De jongste chimpansee in DPA is Wingu. Hij is 5 jaar en absoluut de clown van de groep, die verder uit oudere dieren bestaat. Ik krijg verder nooit genoeg van de jonge Japanse makaakjes en de mantelbaviaantjes.
Het is ook altijd leuk om de olifantenkudde te zien. In Amersfoort leven moeder War War met haar dochter Indra en diens kinderen Kina (5) & Kyan (2). Daarnaast is er de nog jonge bul, Maurice. Het klikt goed tussen Maurice en de dames en daarom mag hij meestal gewoon bij de groep. Daar geniet de kleine Kyan van, want dan heeft hij naast zijn zus Kina nog een grote speelkameraad!

1 opmerking:

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...