Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

zaterdag 27 februari 2016

Enkele plaatjes uit Ouwehands Dierenpark..


Rothschildgiraffe vrouwtje Twiga. Ze heeft inmiddels 2 jongen grootgebracht, Kito & Sudi.
En daarom noemen we het een stokstaartje!
De prachtige Afrikaanse witte leeuwin(nen).
De Chapmanzebra heeft niet alleen maar streepjes..
Het is ontzettend leuk om naar de caperiolen van de drie jonge mandrilletjes te kijken.
 IJsbeertje Akiak is een echte 'show-beer'.
 Deze berberaap zit er lekker bij.
 De lama's in vergadering.
 Kleurige gifkikkertjes.
 Orang-oetan meisje Daya hoopt eind mei alweer 4 te worden.
 Koraalduivel met spiegeling.
De gehoornde koffervis.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny,
    Hele mooie foto's!! Grappig met die leuke teksten erbij.
    Die foto van die Orang oetan vind ik echt helemaal te gek. Vooral die houding van zijn vingers...haha...!!
    Vandaag naar Hilvarenbeek geweest, was mooi weer maar wel heel erg druk.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie opnames heb je weer gemaakt. geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's heb je weer!! Die leeuwinnen zijn wel mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer hele mooie foto's! Die van het stokstaartje is ook leuk, grappige dieren!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...