Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

vrijdag 25 maart 2016

Even een berichtje.

Hallo,
Ik wil heel graag bloggen maar de tijd ontbreekt! De kittens hebben veel aandacht nodig en het is ook zo: nu zijn ze klein, maar dat is zo voorbij!
Dus maak ik nu mijn eerste log ooit op mijn telefoon, met slapende Moppie op schoot. Op de foto is Bobbie te zien.
Ik wil jullie goede paasdagen wensen, groetjes van Jenny.

3 opmerkingen:

  1. Ik wens jou ook gezegende paasdagen toe! En wat een lieve blik van Bobbie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De paasdagen zijn al weer voorbij, maar hoop wel dat ze leuk waren en dat je ze goed hebt doorgebracht. Een mooie lieve foto van Bobbie; sterkte met alles en je log bijwerken komt wel; ik kom toch wel bij regelmaat kijken

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...