Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

vrijdag 16 december 2016

Eindejaarsverrassing..

Aan alle vaste bezoekers van mijn blog of fotopagina wil ik graag vragen of ze een reactie achter willen laten met daarin hun favoriete dier (of dieren). 

(Onder voorbehoud: als er meer dan 15 inzendingen komen, kan het langer duren. Op volgorde van binnenkomst zal ik collages maken.)

Alvast goede kerstdagen en de allerbeste wensen voor 2017.

12 opmerkingen:

  1. Jij ook alvast fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2017!
    Mijn favoriete dieren zijn apen, altijd actief en leuk om ze bezig te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals ik al opgemerkt heb : zwarte katers en grote gorilla 's hoewel kleine aapjes (zoals oetjes en chimpsss en natuurlijk gorilla 's )ook te cute zijn ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jenny: hierbij wil ik jou fijne kerstdagen en een goed 2017 toe wensen.
    Als huisdier had ik een cavia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn favouriete dieren zijn dolfijnen. Maar ook olifanten vind ik geweldig!

    Ik wens je een gezegend kerstfeest en een voorspoedig nieuwjaar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik wens je een Gezegend kerstfeest en een voorspoedig 2017 toe en dat ik weer mag genieten van de vele mooie, leuke en ontroerende foto's die je maakt en laat zien. Dank je wel voor het delen in het afgelopen jaar!
    Mijn favoriete dier in de dierentuin is de olifant en daarbuiten is het de hond.

    José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jenny,
    Leuke foto's heb je gebruikt voor deze kaart.
    Het jachtluipaard vind ik echt super gaaf, maar ook de gorilla en natuurlijk de Rotterdamse Bokito vind ik een geweldig beest.
    Alvast hele fijne kerstdagen!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn favoriete dieren zijn katten... en verder vind ik alle dieren leuk! Dus ik kan niet kiezen. Ezels en koeien geef ik regelmatig een aai, dus die vind ik ook erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jenny,

    Ik ben inderdaad al een tijdje niet meer op je site geweest. Dit omdat ik erg druk ben met werken. Wel kijk ik er nog regelmatig op. Maar ik wil het reageren weer op gaan pakken op jou website maar ook op die van anderen. Want rondkijken doe ik nog wel, maar reageren niet meer.

    Mijn favoriete dieren zijn leeuwen, ringstaartmaki's en stokstaartjes. Maar katten vind ik erg leuk.

    Jij ook hele fijne feestdagen en het beste voor 2017 gewenst!!

    Hopelijk gaat alles goed met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige mooie collages heb je gemaakt.Ik vind alle dieren mooi, mijn mijn zoon Jeffrey heeft vooral de apen, dus wil ik hem verrassen.

    Allemaal Fijne Feestdagen en een goed en gezond en mooi (Royalty en Foto jaar) 2017. En pas op met vuurwerk!! En denk aan onze huisdieren en oudere mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moeilijke vraag hihi... net als Marco hou ik ook van jachtluipaarden en stokstaartjes maar ook van pinguïns en van vogels. Wat vogels betreft zijn dat uilen.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bedankt voor je collage
    fijne kerstdagen en een gezond 2017

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al een tijdje ben niet meer op je weblog gereageerd. Maar voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Hopelijk heb je een mooie kerst (gehad)

    Ik wil je via deze weg ook bedanken voor de reacties op mijn website.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...