Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

woensdag 21 december 2016

Verrassing (2)!

Maar natuurlijk weet ik de favoriete dieren van Annelies (de vrouw achter de leuke Facebookpagina Swe Zin) te noemen! Olifanten en in het bijzonder de jongedame, Shwe-Zin, geboren op 8 aug. 2007 in Emmen. In de collage de olifanten-meisjes die in NL na haar geboren zijn: Kina (2009), Faya (2010), Nhi-Linh (2013), Madiba (2016) en Sanuk (2016).

Omdat Carla me zo vaak plezier doet met haar reacties op mijn foto's, en een hele lieve reactie achter liet, hierbij ook een collage voor haar. Met.. allemaal baby-dieren uit Diergaarde Blijdorp! De laatste maanden kwamen er onder meer bij: bongo Kai, grote koedoe Alette, kroeskoppelikaantjes, konijnuiltjes, een Mhorr-gazelle, Maleis tapirtje Penang en een gevlekte hyena pup.

Als favoriete dieren noemde Vivian katten, natuurlijk, want zelf heeft ze een geweldige kater, prins Basje. "Ezels en koeien geef ik regelmatig een aai, dus die vind ik ook erg lief." Komt dat even goed uit, ik heb nog hele schattige foto's van mini-ezeltjes uit Ouwehands Dierenpark, koeien uit de polder en een rood-witte kater uit de buurt.
Dit was ook echt plezierig om te maken, Lichelle vindt leeuwen, ringstaartmaki's, stokstaartjes en katten het leukst. En laat ik daar ook veel foto's van hebben! De leeuwenwelpjes komen uit Planckendael, de rennende leeuw is Cesar uit Beekse Bergen, de andere is leeuw Nestor uit Antwerpen. Ik heb ringstaartjes uit Apenheul en Avifauna gekozen en stokstaartjes uit Artis, verder katertje Rino. Hele goede feestdagen, beste wensen voor 2017 en succes met alles!
Nu nog zo'n trouwe bezoekster, die echt een collage heeft verdiend! Anja, bedankt voor alle reacties. Omdat je alle dieren leuk vindt, heb ik een rode panda uit Dierenrijk gekozen en 4 foto's van afgelopen maandag uit Artis: Olifantje Sanuk, Grevy-zebra, jonge netgiraffe en een fennek (woestijnvos).
Maar natuurlijk vergeet ik ook Anja's zoon niet, "mijn zoon Jeffrey heeft vooral de apen, dus wil ik hem verrassen." Dat weet ik, want ik heb vaak enthousiaste reacties van hem gekregen. Dit zijn allemaal aapjes uit Artis: het jonge Japanse makaakje, chimpansee Ajani (3), mandrils, slingerapen vader Mikey en moeder Shana met baby, een mini-mini-dwergoeistitie en gorillababy Shae (11 maanden).
De jachtluipaarden en stokstaartjes zijn al aan de beurt geweest, daarom vond ik het net iets leuker om voor de uilen en pinguïns te gaan voor Helma.  Uit mijn recent gemaakte foto's een selectie (foto's gemaakt in Zoo Antwerpen, Artis en Diergaarde Blijdorp). Goede kerstdagen en de beste wensen voor 2017!

5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de mooie collages en ook die van Jeffrey; deze meteen doorgestuurd en kreeg al een mooie reactie terug vanuit zijn stageadres:Wat mooi, ik kom de dag wel door met deze vrolijke aapjes. Bedankt Jenny en jij ook fijne en mooie dagen en een gelukkig en gezond 2017 met hopende weer veel foto's van de lieve, mooie en grappige aapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeffrey, zoon van Anja23 december 2016 om 08:38

    Mamma bedankt voor het aanvragen van deze mooie collage en Jennie bedankt voor het maken voor mij van deze prachtige collage van de aapjes.
    Fijne Feestdagen en en een gelukkig 2017

    Groetjes Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jenny,
    Ook deze collage'sa heb je weer fantastisch gemaakt met hele mooie foto's.
    Super!!

    Fijne kerst,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhhhhh...... wat onwijs leuk Jenny :-))))))))))))))))))))))
    Ik ben ook echt gek op uilen en wat gaaf dat je deze tezamen met de pinguïns in een collage hebt gezet. Ik ben er echt onwijs blij mee !! Ik heb hem gelijk meegenomen :-) Echt super!

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Jenny, ik zie de collage nu pas! Wat lief! Wat een lieve foto's van de ezeltjes, koeien en kat! Bedankt voor de moeite en een goed 2017 gewenst! Ook bedankt voor al je reacties altijd op mijn website.

    Groetjes,
    Vivian

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...