Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

maandag 6 februari 2017

Jaaroverzicht 2013 (3)


Deense Royaltykids.

We starten met de Deense kleine Royals. Al op 8 januari was het feest in het gezin van kroonprins Frederik en kroonprinses Mary. Ter gelegenheid van hun tweede verjaardag werden er foto's vrijgegeven van prinsje Vincent en prinsesje Josephine. We krijgen een serie van 3 foto's als prinses Isabella op 21 april haar zesde verjaardag viert. Ook prins Christian poseert voor de camera van zijn moeder als hij 8 jaar wordt op 15 oktober. 


De jaarlijkse fotosessie van het gezin is in Verbier is op 10 februari 2013. Het was bitter koud, - 15 graden, maar toch werden er wel leuke plaatjes gemaakt van het gezin in de sneeuw! 


13 februari 2013, de dag van de fotosessie van het gezin van prins Joachim en prinses Marie in Villars. Het is voor de kleine prinses Athena de eerste keer dat ze in de sneeuw poseert.


 De verjaardag van koningin Margrethe op 16 april is altijd een gelegenheid waarbij we de hele Deense koninklijke familie op het balkon kunnen bewonderen. Video.
Op 18 mei 2013 heeft prins Nikolai (1999) belijdenis gedaan, zijn jongere broer prins Felix (2002) en halfbroertje Henrik (2009) waren ook aanwezig. Na de plechtigheid werd buiten geposeerd. Video.


En dan is het alweer tijd (25 juli) voor de jaarlijkse zomerfotosessie op Gråsten Slot. De kinderen vermaken zich op de schommel terwijl de kleine Athena knus bij haar moeder en opa op schoot zit. Prinses Josephine blijkt een echt eigen willetje te hebben. Later zien we de super-schattige Vincent en Josephine nog een dansje doen als de familie kijkt naar de wacht. Video. Video (2)

Prinses Isabella mag op 13 augustus 2013 voor het eerst naar school. Het zesjarige meisje heeft er zin in! Ze friemelt verlegen aan haar haren, maar beantwoordt zelf ook wat vragen van de toegestroomde pers! Video.

Er wordt eind oktober een interview vrijgegeven van het Deens kroonprinselijk paar waarin de kinderen ook even langskomen.

In het weekend van 15 en 16 december zien we al kleine Deense prinsjes en prinsesjes. Eerst zijn prins Henrik en prinses Athena met hun vader en moeder in de magische Kerststad Tonder. Henrik durft de kerstman best een handje te geven!

Het complete kroonprinselijke gezin is de volgende dag aanwezig bij een kerstconcert. Prinses Josephine steelt de show als ze haar tong uitsteekt. Ook prins Vincent, bij zijn vader op schoot, als hij zomaar praat door de stille kerk heen.. Video.

(Screenshots & Getty Images, dus deze log kan ik als nog plaatsen.)

1 opmerking:

  1. Je bent nogal koningsgezind zie ik wel.
    Ik ben laat met reageren maar ik was van afgelopen 2 februari lekker naar Texel tot afgelopen maandag.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...