Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

woensdag 9 augustus 2017

Poes Jojo jarig!

Jojo is een aanloop-poes, waardoor we niet precies weten hoe oud ze is. Omdat haar geschatte leeftijd nu 10 jaar is, hebben we dit op mijn verjaardag, 07/08/2017, gevierd.

 Op 8 oktober 2013 is Jojo bevallen van kitten Joepie. Ze was een lieve moeder en sleepte behoorlijk met haar kleintje. Zo legde ze het op een nacht bij me in bed..
Jojo's eerste kerst bij ons. In het voorjaar kwam ze aanlopen; sinds augustus sliep ze binnen en een week of 9 na de geboorte van Joepie hebben we haar laten castreren.

Tegenwoordig zijn de levens van Jojo en Joepie heel verschillend. Joepie leeft altijd buiten en Jojo is veel in huis, en anders vlakbij. Jojo eet het liefst brokjes en kattensnacks; Joepie lust enkel mousse van Gourmet Gold (natvoer). Wel drinken ze beiden graag kattenmelk. Het is een hele bijzondere foto hier boven. Dit was in april jl.. Jojo was mee gewandeld en Joepie kwam ook tevoorschijn; en ze kwamen zo waar dichtbij elkaar!


5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Jenny, met jouw verjaardag en die van Jojo. Ik ben niet echt een kattenmens, maar vind het wel 'spannend' om ze te volgen in hun doen en laten.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen. Mooie foto's.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en die van Jojo. Hopelijk heb je een fijne dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm.... ik loop wel heel erg op achter zeg.
    Het is al bijna een maand terug dat je jarig was (schaam) en bij deze dan ook nog van harte gefeliciteerd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie log Jenny!!! Leuk dat je de verjaardag van je kat zo viert!!! 10 jaar alweer een hele leeftijd!!! Nog veel gezonde en gelukkige jaren gewenst Jojo!! De kleur plaat is echt super schattig en leuk vooral omdat ie op Jojo lijkt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...