Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

donderdag 7 december 2017

Pakjesavond met Poezen; Kat-dootjes voor Katten.

Voor wie het meer feest was, weet ik eigenlijk niet.. Voor ons baasjes, of toch voor de katten! Wat kunnen ze genieten, van iets simpels. Lekker eten, nieuwe speeltjes, inpakpapier, alles is even leuk.

Er waren heel wat katten aanwezig op pakjesavond. 10 om precies te zijn, Pluis staat niet op de foto's. Ik had lekkere zakjes kattenvoer ingepakt in stofjes, en dat kregen ze op papieren Sinterklaasbordjes. 
Verder was er een doos beplakt met dierenfoto's, daar zaten de cadeautjes in, maar hij werd meteen populair om in te kruipen. Ook nog creatief geweest met diverse knutsels, zoals een schoentje, letters en een huis gekleurd. Ik had voor Joepie 4 dec. een speciale 'pakjesmiddag', buiten op het bankje.

4 opmerkingen:

  1. Schitterend om zien, Jenny, je zult best wel veel plezier gehad in het maken van al die pakjes, maar voor de poezen is geritsel meestal voldoende en dát doet het pakpapier. Onze kat en later de honden waren ook gek van al die proppen en touwtjes. Sinterklaas is voorbij, maar jij hebt het feest nog in je herinnering én op de foto's. Top. Ik wens je een fijn weekend. Gr jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat de katten ook cadeautjes hebben gekregen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te zien! Lijkt me dat je er veel werk aan hebt gehad, maar als je ze dan zo bezig ziet, lijkt het me dat je er met veel plezier op terugkijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk dit Jenny!! Dieren horen er ook gewoon helemaal bij. Die van ons krijgen altijd wat op kerstavond.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...