Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

maandag 17 september 2018

Dierenrijk (06/06/2018).

Chimpansee meisje Kibibi heeft er zin in.
Lekker spelen met chimpansee Pat.
Ik vind haar toch zó ontzettend schattig. Kibibi is hier zo'n anderhalf jaar oud.
In de video meer caperiolen van de kleine Kibibi.
Klein olifantje Jīng (hier 2 maanden) loopt veilig tussen har moeder en grote zus in.
Haar vader Sibu ontfermt zich vaak over haar halfbroer Thuya, met z'n bijna 5 jaar al een beetje een puberolifantje.
Samen genieten zij van een verkoelend bad.
Een nat slurfje!
Zie meer van Dierenrijk's olifantenkudde in deze video.
Ook hele leuke dieren: de zeehonden Dory, Doka en Mickey (met het blinde oog). Er is altijd een voederpresentatie waarin je alles te weten komt over hen.

En een hele grappige afsluiter.. De stokstaartjes zagen iets interessants :)

6 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny,
    Wat een koppies hebben die jonge chimps toch altijd. Grappige foto's ook van die badderende olifanten. Leuk ook met dat jong.
    En wat een fantastische foto van die stokstaartjes. Een super moment zo op een rijtje.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt hele mooi foto's heb je gemaakt uit de dierentuin. Filmpje is echt om genieten. Olifanten zijn prachtig beesten om te zien. Echt genieten hier. De laatste foto is echt schitterend op de rij om te zien. Dit komt weinig voor. Erg nieuwsgierig beestje.Stokstaartjes zijn leuk. Alvast fijn weekend gewenst. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke foto van de stokstaartjes! Ik vind dat altijd zulke parmantige diertjes om te zien. Lief dat kleine olifantje zo in het water.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en vrolijke foto's zag ik op deze zondagmorgen, voordat ik ga honkballen. Dirt doet me erg goed. Fantastisch gedaan weer, Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the photos that you took on your visit here. The ones with the elephant are so cute. Really enjoyed seeing these. Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts.

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahahahaha..... ik val gelijk maar in huis over de laatste foto. Ik schoot daar gewoon van in de lach hahahah... wat een geweldige leuke foto :-)))) De zeehonden zijn ook leuk maar het kleine olifantje waar hij 2 maanden is is helemaal super. ook nog een leuke video van de apen en de olifantjes. Heerlijk al die dieren :-)
    Veel groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...