Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

dinsdag 15 januari 2019

1000 reacties!

Het blijkt uiteindelijk een misverstand te zijn, maar ja, ik heb de collage al klaar, dus ik plaats 'm toch maar. Laatst zag ik dat de teller van de reacties op 1000 stond en de laatst geplaatste reactie was van Vivian, van De Oranjes.

Nu kom ik er achter dat er maar plaats is voor 1000 reacties en voor iedere nieuwe die er bij komt, gaat een oudere weg uit het overzicht. Ze staan nog wel op de website, maar om dat allemaal na te gaan kijken is onbegonnen werk. Aangezien de laatste een reactie is op een logje uit 2013 (over prins George) en ik al sinds maart 2011 werk op blogspot, zijn het er inmiddels vele malen meer. Soms doet het nog pijn dat ik mijn vorige weblog heb moeten opgeven.

Hoe dan ook, Vivian, deze collage is voor jou, ik gun het je ook van harte. Aangezien de prinsesjes toch nog steeds een plaatsje in mijn hart hebben, vond ik het leuk om iets met hen te maken. Tenslotte waren zij ook lang onderdeel van deze blog. Bezoek eens wat uit mijn archief, hier onder enkele tips:

Blogje Prinses Ariane's grote dag.

Blogje Prinses Amalia 10 jaar.

Blogje uit maart 2011 over de eerste ijsbeertweeling die ik ooit zag.


Natuurlijk wil ik ook alle andere bezoekers hartelijk bedanken. Eigenlijk vrijwel altijd een clubje van vaste 'blogvrienden'. Super, ik ben heel blij met jullie reacties!

3 opmerkingen:

  1. Wat lief! Dank je wel voor de mooie collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is heel leuk gedaan :-)
    Je bent echt een kei in het maken van mooie collages :-)
    Ik hou de reacties eigenlijk niet eens bij. Zou ook niet weten waar te vinden maar ik lees bij jou dat het na 1000 toch ook niet verder gaat ;-)

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch altijd creatief met het maken van collages! Erg leuk.
    Leuk ook de linkjes naar de oudere berichten. Heb ze weer eens terug zitten lezen. Je hebt ze ook mooi gedaan! Graag gedaan alle reacties, we brengen graag bezoekjes op je website.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...