Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

vrijdag 13 oktober 2006

13 oktober 2006

Hoi, daar ben ik weer!! Het is eigenlijk de bedoeling dat ik je een beetje op de hoogte houdt over mezelf; maar daar ik ook gek van ’t oranjehuis (en alle koningshuizen) ben, zul je daar af en toe ook wat over vinden! ‘k Heb donderdags altijd stagedag. Dat vind ik gigantisch gezellig, met die ukkies om me heen. Vanaf Pieter’s geboorte (nu 16 mnd) help ik m’n tante al, dus ik heb hem als baby vaak in bad gedaan/ de fles gegeven/ enz, enz. Nu is tie een ondeugende dreumes geworden. Sinds kort kan hij lopen!! Echt heel lief! Er boven zit een meisje van 21/2, Femke, een echt bijdehandje 8-) en een schatje! En verder dan Martijn van 6 –die leert lezen- en Eveline van 7. Op school hebben we ’t best druk ‘or, lange dagen van 7 uur enzo! Nou valt mee, ‘k heb ook wel eens korte dagjes!!! Zoals aanstaande maandag, alleen het derde en vierde uur les. Maar vandaag moet ik er wel tegen aan. We hebben zo’n zware tas, alle boeken die we hebben en de gymkleren moesten erin. Zeg nou zelf: een meer dan 10 kilo"wegende tas is toch te gek?? We hadden vandaag een SO van Engels, die heb ik buitengewoon slecht gemaakt.. :( Weer een ONV erbij! Bij BIO moesten degenen die geen 10 hadden gehaald (ik toen gelukkig wel) trakteren op tompoezen. Dat was smullen! Aan gym heb ik altijd een hekel; ik moet zeggen, dit keer viel het mee, we besloten met trefbal en dat vind ik altijd een leuk spel. Nu ik dit typ is het pauze en moet ik nog 2 uurtjes.
Greets..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...