Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

zaterdag 30 april 2011

Bedankt voor alle reacties. (1)

Inmiddels ben ik alweer eventjes over op deze website. In de afgelopen dagen is het aantal reacties snel opgelopen.  Daar ben ik blij mee, omdat het laat zien dat jullie mee gegaan zijn! Op mijn 'oude web-log': Loekje16 kreeg ik in totaal 2518 reacties. In de bijna 3 jaar dat mijn web-log bestaan heeft heb ik 298 berichten geplaatst. Soms werd mijn web-log op één dag bezocht door meer dan 100 unieke bezoekers! Aangezien ik nu zo'n beetje opnieuw begonnen ben ga ik natuurlijk ook weer nieuwe collage's maken. En deze aflevering van 'Bedankjes' staat er vol mee! Iedereen die in de maand april gereageerd heeft krijgt een collage. Gefeliciteerd!
Aline plaatst sinds 13 maart 2010 regelmatig een reactie, te beginnen met waarom gebruik je mijn foto (we zijn dan ook zussen) maar op 14 april 2011 werd het  intersant en handig overzicht, vooral voor iedereen die nog geen ijsberen kenner is ! Ik vind het altijd leuk als je een reactie plaatst, Aline!
De eerste die ik door middel van een collage bedanken wil is Annelien. De eerste reactie die zij ooit plaatste was op 22 juli 2009: Mooie log zeg.. en hele mooie foto's! ga vaker op deze web-log kijken. kijk je ook eens op www.allroyals.web-log.nl ?!  Op 13 april 2011 kreeg ik de eerste reactie op deze blog: Jenny, dit is ook een geweldige site! Ik weet zeker dat je er weer wat moois van gaat maken! En inderdaad heel fijn dat je andere weblog tóch blijft bestaan, je hebt daar zoveel werk aan gehad en ik vind het altijd leuk om eens op je weblog rond te kijken!   Dank je wel, Annelien!

        Toen ik ging nakijken hoeveel reacties ik van Arinda gekregen had ontdekte ik dat het er héél veel waren! De eerste dateert van 23 juli 2009: Leuke log. Ik vond deze fotosessie de leukste van allemaal. Ook een geweldige locatie natuurlijk! :) Op 15 april 2011 kwam ik tegen: Wat een werk werk al die collages! Leuk gedaan met prachtige plaatjes van de prinsesjes! Fijn dat je ook nu nog langs komt, bedankt voor de vele reacties!

Nog zo'n trouwe bezoeker: Dagmar. Na de reactie op 8 juli 2009 Bedankt voor je reactie op mijn weblog, leuk dat ik jou het nieuws als eerste heb laten weten, super! Ik zag het denk ik ook als een van de eersten in de krant om zeven uur vanmorgen, ben gelijk op internet gaan zoeken! Leuk deze site, ik kom er wel eens terug! volgden vele reacties. Eigenlijk altijd met flink veel tekst erin, gezellig om te lezen! Op 25 april 2011 kwam de eerste op mijn nieuwe blog binnen:Wauw, wat is deze log prachtig geworden Jenny, zo uitgebreid, echt leuk! Ik heb natuurlijk ook je filmpje bekeken uit man bijt hond, erg bijzonder dat je dat mocht meemaken, hopelijk heb je ontzettend genoten!  Dagmar, ik ben altijd blij met je superleuke reacties! Dank je wel!

     Gerdien heeft precies 20 reacties geplaatst op mijn oude web-log, sinds 23 april 2010 (leuke collages!!! Je hebt echt een super leuke site!!!) en na 14 april 2011 je hebt er echt heel veel werk aan besteed!! Echt heel leuk gedaan... En Ariane is echt een schatje! Ik vind het leuk, die nieuwe weblog! Leuke kopfoto!  zijn er al weer enkele gevolgd. Ik vind het heel leuk Gerdien, dat je nu ook regelmatig reageert, bedankt!

      Een recordaantal reacties staan op de naam van Gerrianne: bijna 200! Allemaal sinds 24 augustus 2009: erg leuke collage  (die was toen voor de 80e reactie!) en op 16 april 2011 op deze blog leuke foto's, t'zijn echt schatjes. Gerrianne, ik vind dat je deze collage met de schattige Deense prinsjes Christian & Vincent en prinsesjes Isabella & Josephine dubbel en dwars verdiend hebt!

     Jeroen is één van de nieuwste bezoekers, op 26 maart 2011 reageerde hij voor het eerst met: Wat een super schattige foto's. Maar hij was de 2e die een reactie achterliet op deze blog; meteen op de eerste dag, 13 april 2011 schreef hij: Echt super schattig die ijsbeertjes. Echt heel jammer dat het niet lukt met je weblog. En je moet hem zeker laten bestaan want hij ziet er heel mooi uit. Veel succes met deze website!!   Jeroen, bedankt voor de leuke reacties!

    Eén van de meest trouwe bezoekers is toch wel Jet. Na 3 augustus 2009 (Gefeliciteerd Iris, echt een collage die bij je past!!) volgden vele, vaak uitgebreide, reacties. Het leukste vind ik dan ook dat Jet de eerste was die op mijn nieuwe blog reageerde. Wauw, ik ben geloof ik de eerste die hier een reactie gaat plaatsen! Ik vind deze site er nu al leuk uit zien en die wordt vast en zeker nog veeeeel mooier! Succes ermee, Jenny! ( Ik ben trouwens wel blij dat je andere site ook gewoon blijft bestaan, daar zitten zoveel uren werk in en die is ook zo mooi. Zo kan ik daar ook nog eens rond neuzen) Hier word ik nou echt warm van, en daarom Jet, ontzettend bedankt voor álles!                                                
                                      
KOM LATER TERUG VOOR NOG VEEL MEER COLLAGE'S.. EN: ALS JE NOG REAGEERT VANDAAG KRIJG JIJ ER OOK EENTJE! IK WENS IEDEREEN EEN VROLIJKE KONINGINNEDAG TOE!

14 opmerkingen:

  1. Zo, wat een prachtige collages Jenny! Hier zit vast heel wat werk in, maar ze zijn dan ook erg mooi geworden! En Jenny, bedankt voor de mooie collage die ik heb gekregen! 'k Ben er blij mee (: !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je prachtige collage. Wat een lieve foto van Isabella heb je erin verwerkt. Ik vind het altijd leuk om bij jou te reageren omdat ik weet dat jij het ook ècht waardeerd! En natuurlijk omdat het hier altijd heel erg mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke collage's, gefeliiteerd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd Jet is heel trouw volgens mij plaatst ze bij elk bericht een reactie! Suc6 iedereen met de collages! Leuk gedaan Jenny!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Creatieve dame!!!!!!

    Gefeliciteerd iedereen met de collage of met koninginnedag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jenny, jij kunt echt prachtige collages maken, toppy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de mooie collage! Misschien heb je wel gemerkt dat ik de laatste tijd wat minder reageer. iK heb het ontzettend druk met stage en met sporten, wat ik ook erg leuk vind. Daarbij komen dan nog de logjes die ik voor mn eigen site wil schrijven en het reageren schiet er dan weleens bij in. Er zijn een paar sites die ik zowiezo wel elke dag even bezoek, de jouwe hoort daar ook bij! Mocht je je dus afvragen waar ik ben, ik reageer niet, maar bezoek je weblog zeker wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een lieve log, je gaat veel respectvoller om met reacties van mensen dan ik (ik deel nooit collages uit e.d.... ) echt schitterende collages!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het lukte me steeds niet om te reageren maar je site ziet er weer top uit met mooie logjes met collages! Deze collages zijn ook weer mooi

    Mariska
    http://thedutchroyalfamily.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie collage's. En bedankt voor je collage.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie collage's heb je gemaakt. En gefeliciteerd met je nieuwe web-log.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke collages! Hoe doe je dat toch met al die mooie scrapdingetjes enzo?

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...