Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

maandag 8 augustus 2011

Deense Fotosessie

Vol verwachting heb ik er naar uitgezien, en ik ben zeker niet teleurgesteld. Wat een leuke fotosessie! Op maandag 1 augustus laat de Deense Koninklijke Familie zien dat alles draait om de kleine tweeling. In de tuinen van Gråsten Slot mogen de kinderen helemaal zichzelf zijn en dat resulteert in prachtige foto's. Kijk mee naar de allermooiste beelden!

 Het jongste prinsesje van Denemarken zat bij haar moeder Mary op de arm.  Prinses Josephine Sofia Ivalo Mathilda werd geboren op 8 januari 2011 om 10:56 uur. Zij woog 2554 gram en was 46 centimeter lang. Inmiddels is er niets meer van te merken dat het meisje aan de kleine kant was, ze heeft lekker bolle babywangetjes en armpjes.

 De kleinste van de 5 prinsjes van Denemarken werd gedragen door zijn vader Frederik. Prins Vincent Frederik Minik Alexander werd 26 minuten eerder geboren als zijn tweelingzusje (10:30 uur.) Hij woog 2674 gram en was 47 centimeter lang. Vincent heeft last gehad van geelzucht maar gelukkig deed hij het al snel prima. Hij heeft nu hij bijna 8 maanden is een flinke bos haar en hij laat af en toe een gulle lach zien.

 Kroonprins Frederik is duidelijk trots op zijn viertal, tijdens de fotosessie ging zijn aandacht vooral naar de beide jongens. Kroonprinses Mary was dan weer druk met de twee meisjes, maar maakte ook Vincent aan het lachen.

 Maar de ster van de dag was toch absoluut Prinses Isabella van vier jaar. 'Izzy' vermaakte zich kostelijk, deed een dansje en liet zich lekker ondersteboven hangen aan mama's armen. Natuurlijk vond het meisje ook tijd om even met haar babyzusje te knuffelen. Isabella en Josephine droegen dezelfde jurkjes. Opvallend was de 'plaktattoo' op haar bovenarm en ze droeg een mooie haarband in haar steeds langer wordende haar.

 De kleine prins Christian zal later als hij groot is koning van Denemarken worden. Gelukkig is dat nog lang niet aan de orde en kan hij onbezorgd genieten van zijn jeugd. Christian is duidelijk de trotse grote broer van de kleine tweeling en knuffelt tijdens de fotosessie zijn kleine zusje bijna plat.

 Opa prins Henrik en oma koningin Margrethe zijn duidelijk dolgelukkig met hun jongste kleinkinderen. Oma straalt als de zomerzon als ze haar kleine 'Vinnie' op schoot mag, opa is niet minder trots als hij 'Josie' op de arm heeft. Deze dagen hebben zij al hun dierbaren om hen heen, en daar kunnen ze niet genoeg van genieten!

 Prins Henrik werd op 4 mei dit jaar alweer twee. Het is het prinsje niet kwalijk te nemen dat hij niet zoveel zin had om te lachen naar de camera's. De enige keer dat hij dat deed was net nadat zijn grote broers hem elk een handje gaven. Toen mocht hij mee het grasveld ontdekken, terwijl Nikolai (bijna twaalf) en Felix (9) hem niet uit het oog verloren.. Wat zou het leuk zijn als zij nog een broertje of zusje erbij kregen!

12 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige log zeg! Je hebt er echt super veel werk inzitten en van gemaakt! Heel erg leuk! De Deentjes zijn van die schatjes! De tweeling en Henrik zijn zo snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige log weer Jenny, genieten geblazen! Wat een mooie fotos, zo veel en zulke mooie! Ik zou het heel leuk vinden als je mij de links naar de sites met de foto's van henrik kunt sturen, ik heb hem maar zo weinig gezien en zou ze graag op mijn pc hebben! Alvast heel ergt bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie en lieve foto's! Erg leuk dat de familie compleet was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuk deze foto's! heel veel foto's heb je gevonden zeg, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke log heb je er weer van gemaakt! De kinderen stalen echt de show (vooral die van prins Mary en frederik)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je veel foto's gevonden zeg! Ik vind ze echt super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke fotosessie! Vind die Vincent met z'n pluk haar zo grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is raar... Ik weet zeker dat ik op deze blog een reactie geplaatst heb !! Ik zie hem niet meer !!

    iig ik wilde je bedanken voor de foto link.. Ik kan alleen de foto´s niet vinden !

    ps zou je mij bij je links willen zetten ??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 'k had dacht ik ook een reactie geplaatst, maar zie 'm ook niet meer :(

    in ieder geval schattige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke log heb je er van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, prachtige log! Er zitten ook nog heel wat foto's bij die ik nog niet had gezien..
    Vooral de foto's van Isabella's 'gekke bek' en het koprolletje doen vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat en superleuke log! Geweldige collages en de foto's zijn op zichzelf natuurlijk ook helemaal te gek! De tweeling is echt superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...