Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

maandag 2 mei 2011

Bedankt voor alle reacties. (2)

Als eerste een collage voor Hilda; sinds 17 oktober 2009 een regelmatige bezoeker van mijn web-log. Wat een leuke log zeg! Bedankt voor je reactie op onze site. Jou site is ook erg leuk. Aangezien er ook in april nog een reactie kwam is hier een bedankcollage! Tot gauw, Hilda!

Héél veel reacties kreeg ik van Iris sinds 6 juli 2009 (Wat een leuke foto's zeg! We hebben lieve prinsesjes) ongeveer 220! Meestal kort maar krachtig, maar altijd neemt ze de moeite om te reageren, terwijl ze het zelf ongelofelijk druk heeft met het bijhouden van haar eigen fantastische Máximawebsite. Op 14 april reageerde Iris met Leuke blog heb je! Betere eerste reactie kon ze niet geven! Dank je wel voor alles!                         
Nu een collage voor Jannemieke! Op 2 april 2010 liet zij voor het eerst een reactie achter bij mij, echt schattige foto's! Het is ook een wens van mij, maar op zondag ga ik ook 2 keer naar de kerk dus kan het ook niet! Maar ook op nieuwe blog is ze al langsgeweest, op 15 april 2011 was te lezen: Echt hele lieve kindjes :) Erg leuke collages heb je gemaakt, super!   Leuk dat je regelmatig langskomt, bedankt!

    De eerste reactie die ik van Judith kreeg was: Wat leuk zeg, lieve poes!Gefeliciteerd (11 juli 2009) en nadien kwamen er zeer geregeld leuke reacties binnen! Op deze blog is Judith nog niet langs geweest, maar ik verwacht haar zeker wel weer!

Rond de 160 reacties kreeg ik in de afgelopen jaren van Lichelle. Het begon allemaal op 13 juli 2009 met Van harte gefeliciteerd (met) Teddy! Inmiddels is het haar ook gelukt een reactie te plaatsen op deze blog, zodoende kwam op 1 mei 2011 Schitterende collages zeg! binnen. Dank je wel, ik weet gewoon dat je ook hier vaker langs zal komen!

Ik weet zeker dat Lisa  heel wat reacties op mijn vorige web-log geplaatst heeft, daar ze ook meerdere collage's gekregen heeft. Toch kan ik die niet allemaal terugvinden. In ieder geval weet ik wel de eerste van deze blog,14 april 2011:Hele leuke collages! Ariane zag er lief en verlegen uit.. 

Onderaan de 100 reacties die Mariska achtergelaten heeft vond ik de eerste, van 12 januari 2010: Leuke log! Bedankt voor je reacties! Mariska. Op 14 april '11 kwam ze voor het eerst langs op deze blog: Wat een mooi logje! En weer een mooie site!   Ik waardeer het dat je de moeite neemt om even te reageren, zeker nu je het zo druk hebt met leren voor je examens!

Precies 5 reacties plaatste Marlies sinds 28 maart, wat een hele leuke foto's, het zijn echt hele lieve beertjes!!!   omdat ik daarna overging naar deze blog. Hopelijk kom je hier snel naar toe, Marlies!

Leuke log!  zo luidde de eerste reactie van Princessoutfits! op 9 februari 2010. Inmiddels heb ik ongeveer 20 reacties van deze afzender aangetroffen, inclusief die van 15 april 2011: Wat leuk, deze nieuwe blog! En wat een schattige kindjes! Ik hoop dat je doorgaat met af en toe iets van je te laten horen, in elk geval bedankt!

Bezoekers komen en gaan, maar het is altijd leuk als er weer een nieuwe trouwe bezoeker bij komt. Sen kan zeker zo genoemd worden! Van 7 maart 2011 Ik weet niet precies welke foto ik van Claus leuk zou vinden. Ik ben benieuwd naar je inzendingen! naar 21 april 2011 Als ik er aan denk zal ik kijken!  Jouw reacties vrolijken me altijd op, daarom hoop ik dat er nog meer zullen volgen!!
In de vorige log stond ook een collage voor alle overige bezoekers. Er zijn er namelijk die geen reacties achter laten of al een flinke tijd niet meer langs geweest zijn. Verder is er een 'Anoniem' die ik graag een collage gun! Kan deze geheimzinnige persoon me mailen? (welkomoploekje16@hotmail.com) Tot slot: blijf reageren, ook op deze blog zullen alle bijzondere reacties beloond worden!!
Jenny.                      

11 opmerkingen:

  1. Hele leuke collage's. Iedereen gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor de leuke collage! Wat blijven het toch een schatjes: de tweeling van Denemarken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je collage! Zal hem zo snel mogelijk een mooi plaatsje op mijn website geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je ook een collage voor mij gemaakt hebt! Leuk dat je schrijft dat je (o.a. mijn) reacties waardeert! Ik doe dat ook bij jouw hoor! Altijd leuk om reacties te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij deze dagen veel collages gemaakt voor iedereen zeg! En ze zijn, ondanks dat ze allemaal anders zijn, allemaal even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jenny,

    Leuke weblog heb je.
    Ik zag je laatst bij Man bijt Hond met de ijsberen.

    Ga zo door.

    Groetjes Wills

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En alweer prachtige collages! Super Jenny (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jenny!
    Wauw, wat heb je een mooie nieuwe blog zeg! Echt heel gaaf! Harstikke bedankt voor je mooie collage, als ik het niet vergeet ga ik 'm op mijn weblog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jenny, ik heb je nog helemaal niet bedankt voor de collage oeps. Wat een leuke collage zeg! Bedankt Jenny!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog bedankt voor de mooie collage! Kheb 'm inmiddels op m'n web-log geplaatst hoor!

    Echt ontzettend leuk dat je er zoveel werk van maakt om je bezoekers te bedanken!

    (O ja, je zei dat je m'n reacties niet allemaal kan terugvinden, maar ik bedacht dat dat misschien eraan ligt dat ik wel eens onder een andere naam reageerde: Lisa | OudNieuws)

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...