Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

maandag 30 mei 2011

IJsberen-uitzending.

5 april was voor mij een hele speciale dag. Op die dag werden namelijk de opnames voor 'mijn'  uitzending van Man Bijt Hond gemaakt. De grootste verrassing was echter het onverwachte bezoek achter de schermen bij mijn lievelingsdieren!

De kleine ijsbeertjes Siku en Sesi waren erg nieuwsgierig. Ze deden hun pootjes door de tralies, zodat ik ze kon strelen. 4 maanden oud, 25 kilo.. en helaas minder lief als ze er uit zien! Het blijven wilde dieren.. Als de beertjes honger hebben willen ze meteen drinken; en schreeuwen dat ze dan doen!

De dag van de uitzending is natuurlijk ook superspannend. Wat zouden ze er van gemaakt hebben? Vele uren filmmateriaal moesten worden ingekort tot een stukje van ongeveer 5 minuten. Ik zag mezelf op tv.. heel vreemd, maar toch was ik trots op mezelf! Dat ik dit zomaar durfde!!
Het mooiste vond ik de extra beelden. Daarop kan ik mijn unieke ervaring terug zien. Het bezoek aan Huggies en Victor.. Bij het geven van een pinda aan Huggies lette ik niet goed op! Gelukkig beet Huggies alleen in de pinda en niet in mijn vinger. Samen met verzorger Henk voorzag ik Victor van een 'tussendoortje'. En ondertussen werd alles gefilmd..
 Later ontdekte ik dat mijn item over 'IJsberenliefde' ook als Hoogtepunt van de Week werd aangemerkt. Daardoor werd het op zondag 24 april opnieuw uitgezonden. De extra's op internet werden veel bekeken, toen ik ze voor het eerst zag waren al meer dan 1000 mensen mij voor geweest. Later liet de NCRV nog weten leuke reacties gehad te hebben..

www.oranjewereld.web-log.nl 30 mei 2011 om 11:58
Je zou zenuwachtig worden van een cameraploeg van 3 man sterk in je kamer! Leuk dat je gevolgd werd; een mooie uitzending waarin je goed je liefde voor dieren kunt zien!

Jet 31 mei 2011 om 13:56
Een maand met veel leuke gebeurtenissen.
Maar het leukste is toch wel de opnames en dan als klap op de vuurpijl de uitzending van Man bijt hond. Dat is zo onvergetelijk voor jou! Je was steengoed!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...