Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

vrijdag 13 mei 2011

Prinsesjes in...

Vandaag deel 2 met lieve kleine meisjes in het roze! We kijken naar de outfitjes van Isabella van Vollenhoven, Félicia van Lippe-Biesterfeld van Vollenhoven en prinses Isabella van Denemarken. Allemaal hebben ze de show gestolen met dé echte prinsessenkleur! 

Isabella van Vollenhoven is inmiddels al 9 jaar! Het kleine blonde meisje van weleer wordt een echte dame. Maar gelukkig kunnen we terug kijken naar een heel lief peutertje, met hele lichte haartjes. Roze droeg Isabella echter ook bij de doop van haar broertje Benjamin; ze had een echte feestjurk aan!

Eind deze maand hoopt Félicia van Lippe-Biesterfeld van Vollenhoven alweer haar zesde verjaardag te vieren. We zagen het meisje vorige week zaterdag plotseling in het openbaar verschijnen. Feetje zag er schattig uit in haar prachtige roze jurk! Wat een mooie meid!

Prinses Isabella is nu op een leeftijd dat roze haar lievelingskleur zal zijn. Bij de doop van haar broertje Vincent en zusje Josephine droeg Isabella een fantastische jurk, die natuurlijk roze was! En hij stond haar prachtig!!

6 opmerkingen:

  1. Leuk logje weer! Ik vond het roze jurkje wat Isabella (de deense Isabella) bij de doop van haar broertje en zusje droeg ook erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat is roze toch een onwijs schattige kleur voor kleine prinsesjes! Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke log met mooie collages! Roze staat elk klein meisje wel leuk (: !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super lief met al die mooie collages! Vooral de collage van Isabella van Vollenhoven, is erg leuk/mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een meisjeskleur! Wat een leuke collage's heb je weer in elkaar gezet! up-to-date met die foto van Felicia! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt voor je reactiessssss! Poeh, kben blij dat ik niet al deze roze jurkjes heb moeten opzoeken en uitzoeken, enzo..... wel grappig. De volgende keer is zeker blauw aan de beurt ? haha, (jongens)

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...