Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

dinsdag 21 april 2020

Overstap naar andere website.


Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar:

https://jennydierenfoto.wordpress.com/


 Al heb ik inmiddels wel een enorm archief aan eerder gebruikte foto's. Het bloggen gaat op mijn nieuwe website wel lekker, dus er staan al een aantal berichten klaar.

Zie ik u/ jou daar?

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hoi Jenny,
      ik kan helaas niet reageren op je WP.
      Ik zie daar nl geen reactievakje of iets waar ik een reactie kan neerzetten. heb je wel een berichtje gestuurd via je contacformulier.
      groetjes, Helma

      Verwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...