Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

vrijdag 19 augustus 2011

Beautiful Girl Laetitia Maria

 Deze keer een wel heel speciaal logje, dankzij Jannemieke! Op haar website, www.royalpost.punt.nl stond pasgeleden een leuke collage voor alle bezoekers. Daarop prijkt prinses Laetitia Maria van België. Zij poseerde tijdens de Nationale Feestdag voor Jannemieke's camera.. En daar mogen wij allemaal van meegenieten!!


Laetitia Maria is de jongste van de vijf kinderen van prinses Astrid en prins Lorenz. Ze heeft twee broers, Amedeo & Joachim, en twee zussen: Maria Laura en Luisa Maria. Laetitia werd afgelopen april 8 jaar. Maar ze is al een hele jongedame, die het meest op haar oudste broer lijkt. Met haar prachtige bruine ogen en haren is ze echt een knappe meid!


Bij het defilé regende het helaas. Gelukkig waren er na afloop nog allerlei activiteiten, en daar had Laetitia heel wat meer zin in dan in dat lange stilzitten! Ook haar vriendinnetje kwam nu in beeld. Zij logeerde bij haar, "tijdelijk geadopteerd," volgens prinses Astrid.

Tot slot wil ik Jannemieke bedanken voor de superleuke foto's die ze me toegestuurd heeft. Hopelijk vind je het leuk om ze in deze collage terug te zien!

Het is mij bekend dat Kliksafe deze log blokkeert zodra je er op klikt om te reageren. Ik heb dit aangegeven en hoop dat het snel opgelost is.

5 opmerkingen:

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...