Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

donderdag 17 november 2011

Sinterklaas is in het land!

Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover, Sinterklaas en zijn Pieten kwamen aan in Nederland. In de haven van Scheveningen stonden drie enthousiaste prinsesjes en hun al even enthousiaste moeder hen op te wachten! Er werd uit volle borst gezongen, maar daar hadden ze dan ook al heel lang op geoefend!



Dit filmpje is bij mij nog steeds een regelrechte hit! Als ik Amalia hoor zingen heb ik meteen een Sinterklaasgevoel! Vorig jaar zaten alle liedjes er al perfect in, dus dit keer kostte het niet zoveel moeite om ze weer te zingen..

Een opgetogen prinses Máxima met haar prinsessenpieten. De prins van Oranje, papa Willem-Alexander kon er dit jaar helaas niet bij zijn. Geen familieuitstapje dit keer, maar wel een uitstapje voor de vrouwen van het kroonprinselijk gezin.

Prinses Amalia weet al wel hoe het zit met Sinterklaas, maar dat mocht haar pret zeker niet drukken! Prinses Ariane huppelde naar de intocht toe, maar toen de zwarte pieten en de Sint dichterbij kwamen vond de kleine meid het toch spannend en betrok haar gezichtje. Gelukkig had ze haar knuffel mee genomen. (Hoe kan het ook anders, een pandabeertje! Ooit ook de lievelingsknuffel van gravin Eloise!)  Prinses Alexia was haar vrolijke, ondeugende zelf.

Prinses Amalia kletste vrolijk met enkele zwarte pieten, onderwijl haar juten zakje met pepernootjes aanvullend. Dan had ze straks onderweg nog lekker wat te snoepen!

Prinses Alexia zat hoog op de arm van haar moeder, zodat ze in ieder geval alles kon zien. Om Sinterklaas hun kant op te laten komen zwaaiden de meiden enthousiast met een vlaggetje. Dat had resultaat!

Sinterklaas kwam natuurlijk even met de prinsessen poseren voor de foto!

Dit jaar mocht prinses Ariane op de arm van Sinterklaas en zodoende zijn nu alledrie de prinsesjes wel een keer met de Sint sámen op de foto geweest. Prinses Amalia in 2009 en prinses Alexia in 2010.

Prinses Máxima genoot met volle teugen van de gezichtjes van haar dochtertjes!! Amalia, Alexia en Ariane dansten gezellig op de maat van de muziek, al wapperend met hun vlaggetjes.

Nog even napret met wat beelden van de prinsesjes die de Sint verwelkomen: RTL & RTL Boulevard en At5

6 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny,
    Erg leuke foto's van de prinsesjes bij Sinterklaas.
    Leuk dat deze kinderen zich toch nog enigszins normaal tussen het volk mogen begeven. Overigens staat Maxima er ook erg leuk op hoor,..haha..!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke collage's gemaakt, De prinsesjes vooral Alexia zagen er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie log heb je gemaakt! Zou leuk zijn als ze morgen ook nog naar de intocht in Wassenaar gaan, maar zal wel niet :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke log met super leuke fotos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk overzicht.. ook met/door die filmpjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een werk van je collages gemaakt!! Super, ik wou dat ik het ook zo kon..!
    De prinsesjes waren weer erg enthousiast en ze zagen er leuk uit. Ik vind dat Alexia het leukst gekleed was!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...