Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

vrijdag 20 januari 2012

Prinses Ingrid Alexandra 8 jaar.

Acht van de allermooiste foto's van de jarige!
Morgen is de Noorse erfprinses Ingrid Alexandra jarig. Ze wordt dan 8 jaar. Daarom heb ik 8 foto's van het pittige meisje uit gezocht die een beeld geven van haar leven tot nu toe.
De eerste kerst van de kleine prinses, december 2004.

Nationale Feestdag 2005, Ingrid heeft er zin in!

Veel lol op de Nationale Feestdag van 2009;
Tijdens de reis 2010/2011  zwemmen met dolfijnen!

Vrolijke Ingrid Alexandra in juni 2007;
Bruidsmeisje zijn is erg vermoeiend! (2010)

Naar huis na eerste schooldag, 19 augustus 2010.
Officieƫl optreden, 5 juni 2009.

4 opmerkingen:

  1. Mooi overzicht van Ingrid! Je hebt leuke foto´s uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, om deze foto's te zien! Er zijn trouwens ook 4 nieuwe foto's verschenen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gedaan jen! Ik vind het echt een schattig meisje, die nieuwe fotos zijn trouwens ook leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er toch weer een mooie log van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...