Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

zaterdag 16 december 2017

Goede December-dagen.

December is de laatste maand van een voorbijgevlogen jaar. In de achterliggende tijd kan er veel gebeurd zijn. Mensen hebben dierbaren verloren. Dichtbij in mijn familie, plotseling overleed een oudoom. Maar ook moet ik denken aan het kleinzoontje van een mede-blogger, dat verongelukte. Er is zoveel ellende op de wereld. 

Dan mag ik het op het moment nog goed hebben. Ik voel me vrij goed, kan van dingen genieten (want wat het is dat niet te kunnen, dat weet ik ook). Lichamelijk gaat het wat minder, maar er zijn medicijnen die me misschien gaan helpen. 

In 2017 heb ik mijn lieve poes Jojo verloren. Het is nog maar 2 maanden geleden. Heel naar hoe het is gegaan, dat Jojo zo'n pijn heeft gehad. Ik mis haar. Dat lege plekje is er ook met kerst. Ze zal dit jaar niet meer bang hoeven zijn voor vuurwerk.. nooit meer.

Ik wil iedereen die dit leest fijne kerstdagen wensen. Maar ook de tijd erom heen. Vandaar Goede Decemberdagen. Ook voor hen die het moeilijk hebben, juist voor hen.

'Voor elk die in het duister dwaalt.
Verstrekt deez' Zon een helder licht.
Dat hem in schauw' (schaduw) des doods bestraalt.
Op 't vrede pad zijn voeten richt.'
Lofzang van Zacharias vers 5.

Liefs, Jenny.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny,
    Mooie foto van al die dieren. Grappig ook die panda in de sneeuw.
    Er gebeuren vele dingen in de wereld die soms niet te bevatten zijn. Een beter voorbeeld dan wat je gaf is er niet. Geniet van de dag!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lay-out! Prachtige foto's van dieren in de sneeuw! Fijne feestdagen maar ook sterkte om het verlies van Jojo! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie collage Jenny. 'n Mooie en gevoelige tekst ook. Ja, het leven zit niet altijd mee, daarom is hoop zo belangrijk. Ik wens je veel sterkte voor het moment en hoop dat jij die medicijnen krijgt, die jou helpen in de toekomst. Fijne dagen en een goede start in 2018 voor jou, je familie en dieren. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Jenny,

    Ik wil jou ook hele fijne decemberdagen wensen. En het allerbeste voor 2018. Dat je je maar snel weer beter mag voelen. Je website ziet er erg mooi en vrolijk uit! Ik kijk er nu al naar uit om alle vrolijke dierenblogjes te lezen en alle mooie dieren foto's te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jenny, Carpe Diem oftewel pluk de dag, dat doe ik ook. weet dat je niet alleen staat, iedereen kent moeilijke tijden. Sterkte met het verlies van Jojo en dat we ook volgend jaar van jouw mooie, geweldige site kunnen en mogen genieten.

    Ik wens jouw en je familie heele mooi Kerstdagen toe en voor 2018 een mooie en laten we hopen op een gezond 2018 en een mooie bloggenot waar we allemaal heel erg blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jenny, ik wens je goede kerstdagen toe en een goed 2018. Hopelijk ga je, je steeds beter voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het jaar is echt voorbij gevlogen. Ik wens jou een goede jaarwisseling, en een goed 2018 toe. Hopelijk ga het dan ook beter met je.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...