Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

maandag 20 augustus 2018

Dierenpark Amersfoort (13/04/2018).

 De leukste foto's van dit bezoek aan Dierenpark Amersfoort heb ik verwerkt in collages. De meeste hebben geen extra uitleg nodig. 
Ik kijk altijd een hele poos bij de olifantjes, Yunha van net 1 jaar en Thabo van een half jaar. En hun familie natuurlijk.
Bij de olifanten valt altijd genoeg te beleven.
Yunha en Thabo zijn koddige olifantjes, die graag met water spelen, takjes breken en samen stoeien.

Het was weer een leuk rondje!

8 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny,
    Fantastische foto's!!
    Erg leuk en bijzonder grappig ook met die kleintjes.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are some great photos that you took! Such a wide array of wildlife that you saw. Thanks for the share, hope you had a fantastic weekend. Keep up the posts.

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dieren uit Amersfoorts om te zien.Wat heb je leuke collage gedaan met deze dieren. 13 jullie is jonge giraf gestorven. 7 jaar jong. Erg triest. Jou dieren foto's is prachtig geworden. Ouwe Hands in dierenpark zijn wij daar geweest. Vandaag komen weer nieuwe logje. Ik wens jou fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jenny,
    dit heb je echt ontzettend leuk gedaan met die collages :-)
    Sowieso zijn je foto's van dieren altijd al heel mooi maar dit spreekt me ook heel erg aan. Ik heb dan ook echt zitten genieten.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jenny,
    Wat een prachtige en mooie opnames heb je gemaakt. En wat zijn die aapjes heerlijk lief.
    Groetjes Apenfan Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige log. Erg creatief gedaan! Vooral de foto van het aapje aan de waterkant vind ik erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dierenpark Amersfoort is leuk.
    Ik heb een abbonnement
    klik hier
    https://dierenparkamersfoort.nl/vliegmee/

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...