Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

maandag 19 oktober 2015

IJsberen in Blijdorp.

 Todz in aantocht!

 Olinka is met haar bijna 23 jaar een zeer ervaren moeder. Ze is niet de jongste meer, maar deze tweeling houdt haar jong!
 Dit is het mannetje van de tweeling, Todz. Ik vind hem in gedrag soms lijken op zijn vader Eric en zeker ook op grote broer Vicks. Ik heb zelfs foto's van Vicks waarop hij op precies dezelfde steen in precies dezelfde houding zit..

 Dit is het vrouwtje, Sizzel. De tweeling is geboren op 2 december 2014 en groeit voorspoedig op. Ik vind Sizzel soms op haar moeder Olinka lijken, voor zover je dat bij ijsberen ziet. In elk geval is Sizzel ontzettend speels en vaak in het water te vinden. Ze doet niet voor haar broer onder..

Video van 5 & 16 oktober 2015. Video van 14 september 2015.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's van de ijsberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jenny,
    Wat een fantastische foto's heb je weer gemaakt. Geweldig!!
    Foto 4, 5 en 6 zijn echt te gek.
    En wat groeien ze hard hé..?! Ze zijn ook zo leuk om te zien.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...