Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

dinsdag 2 april 2019

Diergaarde Blijdorp, 11/3/2019.

 Een teder moment tussen de Aziatische olifanten.
 Die dag zag ik voor het eerst bul Timber bij de kudde staan. Hij kreeg genoeg aandacht van de dames! Nu maar hopen dat er over 2 jaar een nieuw olifantje komt!
Het was in elk geval wel gaaf om de interacties te zien!
 Aziatische leeuw Aapel lag lekker te chillen, met zijn dochters naast hem.
 Jonge netgiraffe Imara.
 Nijlkrokodil 'Scheve Bek', dat is zijn naam, zijn bek is scheefgegroeid door tekort aan voedingsstoffen omdat hij bij een particulier is opgegroeid.
 Dit steppeslurfhondje mist een stukje staart.
Gorilla zus Ayba (8) en broertje Aybo (4).
 Thabo is ook alweer bijna 4 jaar.
 Bokito, echt een prachtige gorilla.
 Aybo heeft iets in de smiezen.
 Bokito lag er heerlijk bij.
 En zowaar heb ik zijn geeuw gevangen in 2 foto's :)
Kroeskoppelikanen met een kuiken. Die groeien heel snel!
Een blauwe reiger, meer dan alleen maar blauw.
 Françoislangoertje, dit is aapje dat vorig jaar zo mooi oranje was!
Beelden van haar eerste maanden. 
Diergaarde Blijdorp is ook op botanisch gebied erg mooi. Zeker in het voorjaar bloeit er heel veel!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny,
    Wat een fantastische foto's heb je weer gemaakt.
    Leuk om mannetjes Olifant Timber zo bij die dames te zien. Wie weet wat het opgeleverd heeft..hihi..!! En ook die krokodil en dat slurfhondje heb je erg mooi te pakken. Dit is weer genieten hoor.
    Ben gisteren ook weer in Blijdorp geweest, was ook prima weer.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze dierentuin is zeker heel mooi om te zien. Het ziet daar heel goed verzorgt uit. Wat heb je mooie foto's gemaakt. Olifanten filmpje is zeker heel mooi om te zien. Gorilla's ligt maar te luieren. Aapje is zeker heel mooi om te zien op de filmpje. Mooi beestje. Fijne avond. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige foto's maak je toch! Iedere keer zit ik toch echt weer te genieten van al je heerlijke plaatjes.
    Mooi dat momentje zo vastgelegd met de olifanten.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...