Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

zaterdag 2 januari 2016

Beste wensen!

                 
Ik had allerlei plannen om in deze log nog van alles te schrijven, maar inmiddels ben ik vergeten wat allemaal.. Dus ga ik 'achter de schermen' maar werken aan een volgend logje..
Groetjes, Jenny.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny,
    Dat zijn aardig wat katjes. Jij hebt bijna je eigen dierentuintje..hihi..!!
    Ik wens je alle geluk en gezondheid voor 2016!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook veel geluk en gezondheid voor 2016 en dat we nog lang van je site en je dieren mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke collage met de katten! Jij ook al het beste voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jenny, ik wens jou ook het allerbeste voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook namens mij het allerbeste voor het nieuwe jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook het allerbeste voor 2016 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gelukkig en gezond 2016 voor jou en je katten!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...