Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

zaterdag 23 september 2017

Vriend van Blijdorp (2).

In het nieuwste nummer van Vriendennieuws, het lijfblad van de Vrienden van Blijdorp, start een nieuwe rubriek. Daarin worden vrienden geïnterviewd en ik mocht de spits afbijten. Naar aanleiding daarvan een serie. In dit deel: Mijn 'Vrienden van Blijdorp' artikelen.

Dit zijn mijn Vrienden van Blijdorp-magneten, sommigen cadeau gekregen en andere zelf gekocht. Sorry voor de flitsvlek op de foto. Het assortiment veranderd vaak, wat ik heel leuk vind.

Inmiddels koop ik al jaren de jaarkalender met mooie foto's. Als de maand voorbij is gebruik ik ze als kaart voor iemand anders of voor in mijn plakboek.

Of ik hang de platen op mijn kamer! (Behalve de jaguar allemaal afkomstig van de kalenders.)

Het plaatje linksboven en de kaart rechts (tussen moeder & oma) zijn afkomstig van de Vrienden.
Ook van de kaarten verschijnen steeds weer anderen, inmiddels heb ik er velen aangeschaft.

Een bladzijde uit mijn plakboek met een kaart van olifantje Sunay.

Hier hangt de verjaardagskalender; die ik ieder jaar opnieuw kan gebruiken.

Deze sleutelhangers liggen voor de sier, bij mijn kleine ijsberen-verzameling. Ik heb er ook een paar in gebruik.
De mok met olifantje Nhi Linh erop gebruik ik nu zelf, maar 3 jaar geleden dronk Joepie er graag uit.

 Het gaat hier om het speldje. Hoe ik daar aan kom, vertel ik de volgende keer, met het verhaal van de rode panda knuffel.
Ook iets leuks kopen? Ga langs bij de vriendenwinkels in Diergaarde Blijdorp of kijk in de webshop

7 opmerkingen:

  1. Leuke hobby, Jenny. Je hebt het er wel druk mee, met al die souveniers.
    Je kunt er bijna je huis of kamer mee behangen.
    Heb je zo van iedere dierentuin een eigen hoekje en boekje gemaakt?
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,
      Nou, ik heb wel van veel verschillende dierentuinen plakboeken, posters en andere dingen ja ;)

      Verwijderen
  2. Wat is dit leuk! Een mooie verzameling om te zien. Leuk dat je dit ook met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's van je Blijdorp verzameling.
    Die verjaardagskalender en magneetjes hangen bij mij ook op...hihi...!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes allemaal! Ik steun iedere maand een goed doel waardoor ik ook een aantal spullen heb inmiddels (brillenkoker van de vogelbescherming) knuffels van het WNF, en nu ook de kalender voor 2018 weer aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie verzameling zeg! Heel leuk om dit eens te zien. En wat een prachtige aanwinsten zitten ertussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk Jenny en zo gaaf dat jij de spits mocht afbijten :-)))
    Leuke hebbedingetjes ook en je hebt zo al een prachtige verzameling aan spullen en leuke artikeltjes.
    Veel groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...