Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

zaterdag 12 maart 2011

Skiplezier voor Louise en haar broertjes.

Met wintersportvakantie en dan een heus prinselijk gezin tegen komen. Het gebeurde Dagmar vorige week voor de tweede keer. Net als vorig jaar waren prins Laurent, prinses Claire en hun kinderen ook in Oostenrijk! Geniet mee van de allermooiste foto's van de prinsjes en prinses Louise op de skies.

Volgens mij is het jongetje op de bovenste foto prins Aymeric en op de onderste foto's prins Nicolas, maar de tweeling lijkt zoveel op elkaar dat het ook andersom zou kunnen zijn..
De olijke prinsjes zijn inmiddels alweer 5 jaar oud; wat gaat de tijd toch snel! Nicolas had meer moeite met het leren van de skisport als zijn broertje, Aymeric. Op donderdag was het manneke al huilend aan het worstelen; maar zelfs de hulp van papa en mama kon niet baten. Gelukkig had hij een aardige privélerares, en het prinsje blijkt wel een doorzetter.
Wat is er leuker dan sneeuwballen gooien?? Skiën leer je met vallen en opstaan, dus af en toe lol maken is wel nodig.. Prins Aymeric mocht al tijdens de eerste dag met de sleeplift, en oefende dus op een wat steilere helling. Tijdens eén zo'n ritje was Dagmar ook net in de lift, het jongetje bleek nogal verlegen toen ze wat met hem probeerde te kletsen.
De meest gevorderde van het stel was natuurlijk de net 7jarige prinses Louise. Het meisje heeft aan
het einde van de week de top bereikt!
Louise's stralende lach verraad dat ze het erg naar haar zin heeft op de pistes. En ook haar broertjes hebben tijdens deze week veel plezier gehad.
Enkele plaatjes van het hele gezin, prinses Claire en prins Laurent met hun dochter Louise en zoontjes Aymeric en Nicolas.
Voor het verhaal en meer foto's: www.allesoverhetkoningshuis.web-log.nl Met heel veel dank aan Dagmar voor deze foto's! Ik wil jullie dringend verzoeken deze foto's niet zonder haar toestemming over te nemen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...