Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

maandag 4 juli 2011

Fotosessie Juli 2011

En vandaag was het dan eindelijk zover.. De jaarlijkse zomerfotosessie! Dit jaar eindelijk weer eens in Tavarnelle. In 2004 zagen we Amalia daar voor het eerst, in 2006 was ook Alexia van de partij en nu, in 2011, mocht natuurlijk ook Ariane mee..

Drie vrolijke, ontspannen prinsesjes! Amalia (7), Alexia (6) en Ariane (4) waren dit keer niet hetzelfde gekleed. In fleurige zomerjurkjes en met losse haren zagen ze er echter wel heel leuk uit!

 De prinsesjes kietelden elkaar en dat zorgde er voor dat er ook bij Ariane een lachje vanaf kon. Terwijl Alexia dit keer veel meer ontspannen leek en heel veel lachte, vond Ariane het allemaal wat minder leuk. Al de bovenstaande foto's mocht ik gebruiken van Sandra Schuurhof waarvoor mijn hartelijke dank!

 De prinsesjes zijn toe aan vakantie, volgens prinses Máxima. "En hun moeder ook!" Amalia en Alexia zijn over, met goede rapporten. Amalia gaat naar groep 5 en Alexia naar groep 3. "Ze zijn heel nieuwsgierig en leergierig”, aldus hun trotse moeder. Ariane gaat volgend schooljaar verder in de eerste groep.  "Het is een bijzonder moment voor ouders wanneer de laatste naar school gaat, een mijlpaal”, vertelde Willem-Alexander. Prinses Máxima vind het wel stil in huis, maar gelukkig werkt ze zelf ook.

 Ook de familiefoto hierboven is afkomstig van Sandra. De prinsesjes wilden dolgraag gaan zwemmen na afloop van het fotokwartiertje. In hun badpakjes moesten ze echter wachten tot hun ouders klaar waren met het gesprek met de pers. ,,Gelukkig hoeven we ons geen zorgen meer te maken rond het zwembad. Amalia heeft al haar diploma’s, Alexia heeft net haar B-diploma gehaald en Ariane kan nu ook zonder zwembandjes boven water blijven!"

Toen de prinsesjes in Toscane aankwamen zeiden ze: "Het is hier leuker dan in Nederland!" In de vakantie komen er vrienden met 'veel kinderen' logeren, kunnen de meisjes genieten van de volle aandacht van hun anders zo drukke ouders én natuurlijk uitstapjes maken! Lekker ijsjes eten en spetteren in het zwembad.. Ook blijken de A'tjes gek te zijn op wandelen.

De prinsesjes hebben een erg druk leventje. Behalve school doen ze aan tennissen, zingen, muziek maken en zwemmen.. Amalia zit op vioolles, paardrijden en hockey; samen met Alexia ook nog op judo en ballet.  Alexia speelt piano, Ariane heeft nog niet gekozen voor een muziekinstrument. Gelukkig kunnen de meiden in de vakantie lekker uitrusten en alleen maar dingen doen die ze leuk vinden.. en daar vallen hun hobby's natuurlijk ook onder!

 Ik had het zelf wel erg leuk gevonden als de prinsesjes tijdens de fotosessie al het zwembad in hadden mogen gaan.. Maar ondanks dat het deze keer enkel uit poseren bestond vind ik het toch een succes! De prinsesjes waren ontspannen en erg leuk gekleed! Foto's: NOS / MSNstarlounge.

12 opmerkingen:

  1. Schattige jurkjes droegen de prinsesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwt, maar ze zien er leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk deze fotosessie! Leuk dat de meisjes een keer niet in dezelfde kleding waren. Het ging er volgens mij allemaal heel ontspannen aan toe. Alleen de schoenen van Willem Alexander vond ik niet mooi. Het leken wel pantoffels waar hij met blote voeten in was. Misschien dat het onder een korte broek anders staat, leuker. De koningin genoot geloof ik ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, echt een superleuke fotosessie! Ze zien er allemaal mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan met al die collages! Heel erg leuk! Vond Amalia er heel volwassen uitzien in haar jurkje! Alexia en Ariane droegen leuke fleurige jurkjes. Echt leuk dat ze alledrie eens wat anders droegen. Het was inderdaad een poseer sesssie. Blijkbaar te warm om te spelen. Al was een zwem sessie ook heel erg leuk geweest! Hadden de prinsesjes vast geen Nee, tegen gezegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze keer zijn er ook weer mooie foto's gemaakt. Wel jammer dat de prinsesjes niet allemaal het zelfde jurkje aanhaden. Maxima zag er ook niet echt mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat onwijs goed gedaan! Hoe krijg je het toch telkens voor elkaar, zulke mooie collages? De foto's zijn ook supermooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er zijn weer mooie foto's gemaakt! Leuk dat de kids dit keer andere kleding aan hadden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke fotosessie is het geworden .. Al mis ik wel de actie van afgelopen jaren =)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Jenny! Eindelijk kan ik een reactie plaatsen! Misschien lag het aan de computer de vorige x? Ik vind je collage's echt zo ontzettend leuk <3! Op mn site heb ik het laatste logje geplaatst! xliefs Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ROYALS OF THE WORLD IS GERED!
    BEDANKT VOOR HET PLAATSEN VAN HET FANTASTISCHE LOGJE!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...