Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

dinsdag 16 oktober 2018

Bedankt!

Deze collage staat al een hele tijd klaar, dus eerst maar eens publiceren dan. De foto's heb ik gemaakt in Artis op 14 mei.

Lieve trouwe volgers, bedankt voor jullie reacties. Ik ben soms zo druk dat er niets van bloggen komt. En ook niet van reageren, maar dat probeer ik dan wel weer in te halen. Aan inspiratie ontbreekt het mij niet, dus ik maak snel weer een uitgebreidere log! Groetjes van Jenny.

Een van de eerste onderwerpen die aan bod zal komen, is het afscheid van de jonge ijsberen die in Nederland geboren zijn.

8 opmerkingen:

  1. Jenny wat een prachtige en mooie collage heb je op je site gezet. En we hebben het allemaal wel druk, dus maak je daar maar geen zorgen om. Dat bloggen komt wel weer. Je site op zich ia al heel leuk om naar toe te gaan, dus de nieuwe blogs komen wel weer als je wat minder druk bent. Je trouwe bezoekers blijven toch wel komen.

    Dus doe het rustig aan en dan komt de rest vanzelf. Groetjes
    Royalfan Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve collage! Heerlijk die olifanten zo in het water. We houden je website in de gaten en zien nieuwe logjes vanzelf wel weer verschijnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig collage heb je gemaakt. Ijsberen is zeker prachtig om te zien. Druk Druk nog eens druk. Volgens mij heb te veel. Instragram heb je ook erbij. Dan heb je geen tijd om te bloggen. Zonde. En ook niet meer reageren. Komt het zelf wel weer. Tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neem maar er tijd voor...... Alvast fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat Sizzel en Todz alweer weggaan. Wat vliegt de tijd dan! Maar we weten dat het erbij hoort! We blijven ze online volgen. En wellicht een keer een kijkje nemen waar ze heen gaan. Mooie foto's Jenny! En alles op je gemakje doen hoor, komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met alles! Wat een lieve foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze collage is ook weer erg leuk :-)
    Jij bedankt ons maar ik moet jou bedanken voor je steeds trouwe bezoekjes en reacties. Ik heb het afgelopen jaar meer laten vallen aan bezoeken en reacties maar dat had zoals je weet een reden ;-)

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi gemaakt. Heb geen instagram of andere websites, slechts mijn blogs en daar geniet ik al van en daar zit ook veel tijd in. En ja het YouTube kanaal hoort er ook bij. Meer heb ik niet nodig en als men eens reageert ben ik al blij.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...