Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

vrijdag 14 februari 2020

Afscheid van lieve Boefie.

  
12 april 2013.                    29 oktober 2019.

Het is er niet van gekomen om een speciale afscheidsblog voor Boefie te maken. Vandaag is zijn oma Spook ook ingeslapen. 2 katten in nog geen 4 maanden verloren, het is zwaar. Ik heb een fotoserie gemaakt van Boefie's kitten tijd.

Hij was de (eerstgeboren) zoon van Bells en Bubbel, had 2 zusjes uit hetzelfde nestje, Bobo en Bluukie. In 2014 kreeg hij uit een ander nestje nog een zusje, Riesje en 2 broertjes, Reusje en Roosje. Zijn opa's waren Teddy en Rinus, zijn oma Spook. Inmiddels leven van deze hele familie, triest genoeg, alleen vader Bubbel en zusje Riesje nog.







Een bericht gedeeld door Jenny van Klei (@poesjoepie) op


Warm bij mama Bells.
Met zijn zusjes in de nestdoos.


Wat een schattig koppie!
Het gezinnetje: Bluukie, Bobo, Boefie en Bells.
Boefie en zijn zusjes slapen bij mij op schoot.
Al wat groter.
Boefie en Jojo.
Boefie bleef bij ons wonen.
Boefie met zijn moeder Bells.
Boefie met zijn vader Bubbel.
Boefie met zijn opa Teddy.
Mini- Boefie.
Hij groeide voorspoedig op.
Boefie met zijn opa Rinus.
Boefie was een aanhankelijke en zeer lieve kater. Hij is vader geworden van in elk geval een aantal kittens in onze buurt. Zijn laatste jaren werd hij steeds zieker door nierfalen. Uiteindelijk hebben we hem laten inslapen omdat zijn gebit vol zat met tumoren.

2 opmerkingen:

  1. Ach wat erg dat Boefje niet meer is. Ik vind voor jou erg. Leuke foto's van je herinnering van Boefje. Boefje heeft goed gehad. Kun je heel goed zien op de foto's. Boefje is naar de regenboogbrug gegaan met andere dieren vriendjes. Rust zacht! Sterkte met het verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jenny, dat was dan helemaal geen mooie Valentijnsdag voor jou maar je hebt er mooie herinneringen van en Boefje maar in dierenhemel hebt Boefje het ook goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...