Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

donderdag 14 april 2011

Prinses Ariane's grote dag!

Het kleine prinsesje keek al maanden uit naar de dag dat zij net als haar grote zussen ook naar school zou mogen. De dag na haar vierde verjaardag, maandag 11 april 2011, was het eindelijk zover. Maar toen bleek dat Ariaantje het toch wel spannend vond!

 Tijdens de fotosessie in juli 2010 vertelde prins Willem-Alexander dat zijn jongste dochter ontzettend graag naar school zou willen. „Als ze bij school is, roept ze: Ik ben al vier en ik wil hier nu blijven.” Een jaar eerder bestempelde prinses Máxima haar jongste spruit als een kind met „enorme power en wilskracht”.  Ook werd toen duidelijk dat het prinsesje een kletskous is: "De kleine praat aan één stuk."  Verder vertelde de prinses dat Ariane (pas 2 jaar) al graag naar de basisschool wilde.
De directeur van de Openbare Bloemcampschool van Wassenaar, Gerard Coenraad, verwelkomde de nieuwe leerling. Prinsesje Ariane gaf hem keurig een hand en maakte daarna van de gelegenheid gebruik om haar nieuwe 'Hello Kitty' rugtas te showen. Bij het lokaal van groep 1A stonden juf Carla en juf Ivonne al op haar te wachten. Ook prinses Alexia heeft bij hen in de klas gezeten. Prinses Amalia hielp haar zusje bij het vinden van de plek voor haar jas en tas. Daarna nam ze Ariane mee naar binnen, waar de nieuwbakken kleuter beduusd bleef staan.

Samen met Amalia en Alexia zoekt Ariane haar stoeltje op. Daar gaat ze zitten, helemaal verlegen van alle aandacht. Gelukkig gaat mama Máxima naast haar zitten en kan Ariane lekker tegen haar aankruipen. Máxima knuffelt haar jongste nog eens extra. De juffen praten wat met Willem-Alexander en Máxima, en vertellen Ariane dat ze in een leuke tijd binnenkomt. Ze mag heel wat paasknutsels 'inhalen' en ze gaan binnenkort naar een lammetjesboerderij!
Prinses Ariane draagt een outfitje die haar zus prinses Alexia eerder aan had tijdens Sail 2010. Prinses Amalia's jurkje is ook bekend, ze droeg het bij het WK turnen in Rotterdam. Ook de kleren van prinses Alexia zagen we daar terug. De drie prinsesjes zagen er prachtig uit, ze hadden ieder een vrolijk strikje in het haar. Het was duidelijk zichtbaar dat Amalia én Alexia zich helemaal thuis voelen op school, ook Ariane zal zich vast snel op haar gemak voelen! Ze mocht een boekje uitzoeken, en koos er eentje over 'het paard.' Amalia las eruit voor aan haar zusjes. Ariane wilde het boekje niet meer los laten en las er zelfs in verder terwijl haar ouders haar voor de laatste keer knuffelden!
En zo kwam er een einde aan de eerste schooldag van de jongste prinses.  Haar zusje Amalia ging in 2007 voor het eerst naar school, Alexia volgde in 2009. Zij zitten nu in groep 4 & groep 2. Vanaf nu mag ook Ariane naar school, eindelijk!! Ik wens dit stoere en schattige meisje heel veel plezier!
Foto's: screenshots & RVD.

9 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo mooi hoe jij de logjes maakt! Je ziet de liefde voor je hobby er gewoon vanaf spatten!! En natuurlijk zijn deze foto's erg vertederend. Ik vind het heel herkenbaar hoe Ariane en ook Maxima erop staan. Ik heb dit zelf ook al een paar keer meegemaakt. Het is en blijft superspannend zo'n eerste schooldag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt er echt heel veel werk aan besteed!! Echt heel leuk gedaan... En Ariane is echt een schatje! Ik vind het leuk, die nieuwe weblog! Leuke kopfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi logje! En weer een mooie site!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke collages! Ariane zag er lief en verlegen uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie log Jenny! Helemaal opgevrolijkt met de mooiste foto's in superleuke collages! Complimenten voor hoe je dat altijd zó mooi maakt! Je schrijft er ook leuke stukjes bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een superleuke log, heel mooi gedaan met al die collage's. En wat leuk dat Ariane nu ook naar school mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk werk al die collages! Leuk gedaan met prachtige plaatjes van de prinsesjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...