Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

dinsdag 13 december 2016

'Het Blije Dorp' 3 oktober 2016.

3 oktober 2016.

Zicht op de grote vijver.

 Sumatraanse tijger Emas.
Sumatraanse tijger Alia.

Aziatische olifanten: Sunay (2015) drinkt bij Bangka, Nhi-Linh (2013) bij Trong-Nhi & Faya (2010).
 Links Aya, in het midden spelende Aybo & Thabo (midden onder Aybo, geboren 10/12/2014 en rechtsboven Thabo, geboren 18/04/2015) en rechts onder stoeiende Tonka (2012) & Ayba (2010).
Links zien we Nasibu, de pleegzoon van Bokito, inmiddels al een stoere puber. Boven portretjes van Aybo en Thabo. Onder Tamani met haar zoontje Thabo.
Voor de leidster van de kudde, de 46 jarige olifant Irma, is er natuurlijk het meeste hooi!
Eén van de altijd olijke prairiehondjes.
 IJsbeermoeder Olinka doet niet onder voor haar tweeling Sizzel & Todz! Ze doet overal aan mee..

Tot slot nog wat leuke momenten uit de Diergaarde. Het jongste franjeaapje en de bejaarde gibbon Nico. Tijgerin Alia met haar donsbed. Een jonge moeraswallaby, de Blauwe Morpho vlinder en een bijeneter met lekker hapje.


6 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny,
    Wat heb je weer mooie foto's uit het "Blije" dorp. Fantastische beelden.
    Gaaf hoe je die tijgers hebt gefotografeerd en ook dat prairiehondje is heel mooi close genomen met die fraaie achtergrond.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jenny,
    wat weer een leuke foto's en echt... je wordt er ook gewoon blij van als je deze dieren ziet :-) Terecht dat je het dan ook "het blije dorp" noemt hihi....
    Ik heb er weer heerlijk van genoten.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeffrey, zoon van Anja15 december 2016 om 08:14

    Wederom weer genoten van jouw "Blije" dorp, maar ook een beetje mijn Blije dorp en dan zeker de aapjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Zelfs in het najaar is de dierentuin een bezoekje waard!!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...