Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

woensdag 7 september 2011

Op wie lijken Vincent & Josephine?

 Na de fotosessie van begin augustus was het natuurlijk de vraag die iedereen stelde: op wie lijken  prinsesesje Josephine en prinsje Vincent het meest? Klik gerust op de collage's voor vergroting, en kijk en vergelijk..
 Zelf zie ik best wel gelijkenis tussen prinsje Christian en prinsje Vincent toen ze ongeveer dezelfde leeftijd hadden. De oortjes van prinsesje Josephine zijn hetzelfde als die van haar grote broer!
Toch hebben Vinnie en Fientje ook wel weg van hun moeder prinses Mary als baby en hun zusje Isabella toen zij wat jonger was.
En plotseling zag ik dat Josephine ook best wel op haar papa lijkt! Wat vind jij? Zet jouw mening in een reactie!

4 opmerkingen:

  1. ik vind dat Vincent erg veel op Cristian lijkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat Vincent op Christian lijkt en Josephine op papa!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie in Vincent ook wel trekken van neefje Henrik!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Josephine lijkt op haar moeder en zusje vind ik, Vincent is een gezicht met zijn grote broer en lijkt ook wel wat op zijn vader.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...