Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

vrijdag 23 september 2011

Vinnie en Fiene op de boot.

Geniet mee van de vele leuke foto's die er gemaakt zijn van de Deense koninklijke tweeling. Prins Vincent (voor mij Vinnie) en prinses Josephine (noem ik Fiene) mochten met hun ouders mee op de Dannebrog, het koninklijke jacht. Er waren drie fotomomenten met de kleintjes erbij. Op 22 augustus zagen we hen voor het eerst, gewikkeld in een cape. Josephine op de arm van papa Frederik en Vincent bij mama Mary. De dag erna vertroetelde Mary haar dochtertje en zat Vincent bij zijn vader. In identieke vestjes, bruin voor Vinnie en roze voor Fiene, compleet met puntmutsjes, zagen ze er bijzonder snoezig uit! Tot slot verschenen de beroemdste baby's van Denemarken op 25 augustus ook even op het dek.
Wat vind jij er van dat het Deens kroonprinselijk paar de baby'tjes mee genomen had? Hadden ze niet beter lekker thuis onder de hoede van de nanny's kunnen blijven?

8 opmerkingen:

  1. De kindjes zijn zoooo schattig, én wat leuk dat ze meegingen op de tocht. De babys zijn zo leuk en lief, mooie fotos ook, ben benieuwd of ze meer op elkaar gaan lijken als ze ouder worden, nu zijn ze nog makkelijk uit elkaar te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het schattige kinderen. En waarom zouden ze niet mee kunnen, andere ouders hebben toch ook geen nanny's tot hun beschikking?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Jet, ja dat klopt ook, en ik vind wel dat kinderen zoveel mogelijk door hun ouders verzorgd moeten worden. Maar is het voor zulke kleintjes wel goed om meegesleept te worden? Misschien zijn ze beter af in hun veilige omgeving thuis, dat bedoel ik.

    Nou ja, ik vind het natuurlijk geweldig dat ze mee waren want anders hadden we al die schattige foto's niet gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's Jenny! Zo sweet! Wat leuk trouwens dat je terug gaat naar weblog! Wat ga je dan met deze site doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In welk bestand bewerk jij de foto's. In adobe fotoshop??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn hele lieve kinderen. En ik vind het juist wel goed van ze dat ze de kinderen hebben meegenomen. Ze zien ze al niet zo veel..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg lieve kinderen! Ik vind het wel leuk dat ze mee waren, anders moeten ze hun ouders zolang missen, en andersom ook (;

    Kom je ook eens op mijn nieuwe site kijken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk dat ze meewaren! Wat zijn het lieverds!

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...